۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۳۲۹۴۷

دیدار فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهیدان بیجار

دیدار فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهیدان بیجار
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در یک فضای صمیمی با خانواده شهیدان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان بیجار دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در سفر یک روزه خود به این شهرستان در یک فضای صمیمی با خانواده شهیدان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با حضور در منزل برادر «شهید خدایی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 450 شهید والامقام شهرستان بیجار، خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند جامعه خواند و اظهار داشت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانوادهای معظم شهدا به نوعی لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، مهم‌ترین وظیفه مسئولان را تکریم خانواده شهدا دانست و افزود: خانواده معظم شهدا در دامان خود فرزندان رشید و مؤمنی تربیت کرده و با تشویق آنان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

سردار حسینی با اشاره به جایگاه والای شهدا، صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را ستود و آن را یکی از شاخصه‌های حفظ نظام انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی شخصیت و سیره زندگی این عزیزان یکی از وظایف اصلی جامعه در قبال شهیدان است.

وی ابراز داشت: شهدا تمام هستی خود را برای حفظ دین و آرمان امام شهدا ایثار کرده و امروز نیز رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام خمینی(ره)، نظام اسلامی را هدایت می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان سپس در منزل «صمد قاسمی» پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت شهرستان بیجار حضور و از نزدیک در جریان مشکلات و زندگی این رزمنده قرار گرفت.

سردار حسینی از بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد به‌عنوان بزرگترین سرمایه سپاه نام برد و افزود: امیدواریم بازنشستگان با انتقال تجربیات خود به جوانانی که تازه وارد این عرصه شده، آن‌ها را یاری کنند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان سپاه بهترین سال‌های عمر خود را صرف دفاع از انقلاب و میهن کرده‌اند، افزود: سرکشی و دیدار با این عزیزان را امری واجب بر خود دانسته و باید مشکلات این قشر به‌خوبی رصد و برای برطرف کردن آن‌ها تمام سعی خودم را می‌کنم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند هستند که در طول دوران خدمت خود به بهای عمرشان به آن دست یافته و باید امروز این تجارب در اختیار نیرو‌های جدید قرار گیرد.

در این دیدارها فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و صبوری این عزیزان در زمان خدمت خود به نظام، تقدیر کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات