۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۳۱۶۳
رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس خبر داد؛

انتشار بیش از ۳۰ جلد از آثار علامه لکهنوی تا سال آینده

انتشار بیش از ۳۰ جلد از آثار علامه لکهنوی تا سال آینده
حجت الاسلام مرویان حسینی گفت: بنیاد پژوهش‌ها ۱۶ اثر از علامه میر حامد حسین لکهنویی منتشر و یا در مرحله چاپ و نشر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مرویان حسینی، رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در چهارمین پیش نشست کنگره بین المللی بزرگداشت علامه میر حامد حسین لکهنوی که امروز در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد، به حفظ آثار علما و دانشمندان دینی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: شبه قاره گنجینه ای مفصل از معارف و فعالیت های تفسیری دانشمندان ما است و بنیاد پژوهش های اسلامی استان قدس رضوی به عرصه های عالمان ناشناخته پرداخته است.

حجت الاسلام مرویان حسینی  به انتشار 4 اثر از آثار علامه میر حامد حسین لکهنوی توسط بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی اشاره و اظهار کرد: بنیاد پژوهش ها 4 اثر از این علامه منتشر کرده است و 12 اثر نیز در مرحله چاپ و نشر است و با توجه به این که حدود 9 جلد دیگر از آثار این علامه توسط موسسات دیگر در حال تحقیق، بررسی و چاپ است، تا سال آینده 30 اثر از این علامه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی به انتشار آثار این نهاد در کنگره قاضی شوشتری در سال آینده اشاره و ابراز کرد: در این کنگره که در سال آینده برگزار می شود، 24 اثر از محصولات این بنیاد منتشر خواهد شد همچنین دوره های آموزشی و کارگاهی و بحث تفسیری و کلامی را برگزار کرده تا شاهد نهضت شناخت تفسیری و احیای نشر در این زمینه باشیم.

وی ابراز کرد: بنا بر دستور تولیت آستان قدس رضوی، تمام نسخه های خطی آثار بر روی پایگاه های مجازی قابل بهره برداری خواهد بود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات