۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۳۳۲۹۸
آیت الله طباطبایی نژاد:

شهادت سردار سلیمانی عامل اتحاد و بیداری مسلمانان است

شهادت سردار سلیمانی عامل اتحاد و بیداری مسلمانان است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: سردار سلیمانی به اسلام اقتدار و عظمت بخشید و دشمنان به همین دلیل از ایشان در هراس بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به ترس و هراس دشمنان از سردار سلیمانی، گفت: دشمنان از عزت و اقتدار و عظمتی که سردار سلیمانی برای جبهه مقاومت پدید آورده بود در هراس بودند و هرگز دلاوری‌ها و شجاعت‌های این سردار رشید سپاه اسلام را فراموش نخواهد کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: ما تربیت شدگان مکتب امام حسین(ع) هستیم و از شهادت بیم نداریم، هرگز رشادتها و فداکاری‌های سردار سلیمانی فراموش نخواهد شد و شهادت در راه خدا همواره به ما مقاومت و قدرت بیشتری بخشیده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در آرزوی شهادت بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار همیشه بیاد شهید کاظمی اشک می‌ریخت و در آرزوی شهادت بود، اگرچه شهادت و فقدان این مرد بزرگ ضایعه سنگینی است اما ما راه او را ادامه خواهیم داد و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را کنار نخواهیم گذاشت و آمریکای جنایتکار را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به خدمات گسترده سردار سلیمانی از ابتدای انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس و مبارزه با داعش، به انقلاب اسلامی و کشور، اظهار کرد: سردار سلیمانی در راهی گام برمی داشت که خداوند برای او مشخص کرده بود و تا آخرین لحظه در این مسیر حضور داشت و با افتخار به شهادت رسید.

آیت الله طباطبایی نژاد به تلاش‌های گسترده آمریکا و متحدانش به منظور اسلام هراسی در جهان و تشکیل گروه‌های تروریستی نظیر داعش در همین راستا اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و چهره واقعی اسلام را به جهان نشان دادند، خیال نکنید تنها یک سردار سلیمانی داشتیم، بلکه هزاران قاسم سلیمانی در ایران هستند و انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.

امام جمعه اصفهان سفارت‌های آمریکا در کشورهای اسلامی را لانه جاسوسی آمریکا توصیف کرد و افزود: مسلمانان نباید اجازه بازگشت آمریکا به کشورشان را بدهند و اجازه ندهند لانه های جاسوسی آمریکا در کشور آنها تشکیل شود، اگر لانه جاسوسی آمریکا در ایران وجود داشت امروز شرایط کشور ما نیز مانند عراق شده بود.

وی شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق را عامل اتحاد و انسجام مردم علیه استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: برخی باید از خواب غفلت بیدار شوند، امروز بیش از هر زمانی جنایت‌ها و عهدشکنی و خباثت آمریکا برای جهانیان ثابت شده است و این مسأله مسلمانان را بیدارتر خواهد کرد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات