۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۳۳۳۰۴
امام جمعه بجنورد:

خون شهید سلیمانی سرعت زوال رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند

خون شهید سلیمانی سرعت زوال رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند
امام جمعه بجنورد گفت: خون شهیدانی مانند شهید سلیمانی سرعت زوال رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند و استکبار جهانی قدرت نظام اسلامی را تحمل نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی مالک گونه کنار رهبر انقلاب بود و رهبر انقلاب نیز از آن به عنوان سرمایه جهان اسلام نام می‌برد.

وی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی عملیات‌های بزرگ و موفقی را طراحی کرده و یک انسان ولایت پذیر بوده و داعشی‌ها را از سوریه و عراق فراری داده است.

امام جمعه بجنورد افزود: سردار سلیمانی همواره دل آن با مظلومان بوده و ایشان یکی از معماران بزرگ جبهه مقاومت است و شهید سلیمانی مالک اشتر رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: دشمن هر زمان که نام مالک را می‌شنید نیز می‌ترسید و اگر می‌دانست مالک در کجا قرار دارد برای کشتن آن نقشه می‌کشید.

وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود رسید و جبهه مقاومت وام دار فکر، خلاقت و شجاعت شهید سلیمانی بود و ایشان کاری کرد که ریل مقاومت به راه افتاد.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: امروز دشمن تصور می‌کند که مقاومت از مسیر خود خارج شده بنابراین سردار سلیمانی را شهید کردند اما آن‌ها در اشتباه هستند زیرا جوانان راه را پیدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: خون شهیدانی مانند شهید سلیمانی سرعت زوال رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند و استکبار جهانی قدرت نظام اسلامی را تحمل نخواهد کرد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات