۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۳۳۳۳۶
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری در گفت وگو با رسا:

اقدام جنایتکارانه آمریکا تیر خلاصی به حضورش در منطقه بود

اقدام جنایتکارانه آمریکا تیر خلاصی به حضورش در منطقه بود
نماینده خبرگان با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی انگیزه ها برای مبارزه با آمریکا را بیشتر خواهد کرد، گفت: اقدام جنایتکارانه آمریکا تیر خلاصی به حضورش در منطقه بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی آمریکای خبیث پیرامون به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرانشان گفت: شهادت مظلومانه شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان و همه آحاد و اقشار ملت ایران و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افتخار همین بس که به دست جنود شیطان بزرگ و ابر تروریست جهان یعنی آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با تأکید بر اینکه پشت همه جنایات تروریستی در منطقه، آمریکا قرار دارد، اظهار داشت: مشهود است که در سالیان اخیر ایجاد کننده و حامی اصلی گروهک های تکفیری همچون داعش آمریکا بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا همواره با رفتارهای جنایتکارانه در پی احیای تروریسم در منطقه است، گفت: آمریکا در زمانی دست به ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان زد که تازه به همت نیروهای مقاومت عراق با همفکری ایران تفکر تروریسم در منطقه در حال ریشه کن شدن بود.

وی با تأکید بر اینکه نتیجه جریان ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ضرر آمریکا تمام خواهد شد، ابراز کرد: امروز اگر افرادی از روی غفلت و جهالت در نیت آمریکا شک داشته و میل به سوی این کشور جنایتکار داشتند، با مشاهده اعمال جنایتکارانه ترامپ آگاه شده و بیدار می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با بیان اینکه افراد منفعل و غافل متوجه شوند که آمریکا دشمن درجه یک جهان اسلام است، تأکید کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی انگیزه ها برای مبارزه با آمریکا را بیشتر خواهد کرد؛ دست های انتقام به زودی از آستین ملت های مسلمان بیرون آمده و پاسخ محکمی به عاملان این جنایت بزرگ خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اقدام جنایتکارانه آمریکا تیر خلاصی به حضورش در منطقه بود،  یادآور شد: بعید است آمریکا بتواند در عراق در برابر احساسات مردمی و مبارزات نیروهای مقاومت دوام بیاورد؛ جبهه آمریکا در اثر این اقدام جاهلانه در منطقه بسیار تضعیف شد/841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات