۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۳۳۴۵۳
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده عنوان کرد؛

عصبانیت آمریکا از مجاهدت‌های مخلصانه سردار سلیمانی

عصبانیت آمریکا از مجاهدت‌های مخلصانه سردار سلیمانی
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مجاهدت‌های سردار سلیمانی سبب عصبانیت، آمریکا، رژیم صهیونیستی و مرتجعان منطقه از جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار داشت: شهادت برای سردار سلیمانی، شیرین و گوارا است، اما سختی فراق برای خانواده آن بزرگوار، ملت ایران، مردم منطقه و همه کسانی که برای اعتلا و عزت تلاش می‌کنند، سنگین خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: سردار سلیمانی از دوران جوانی وارد مبارزه با رژیم پهلوی شد و پس از انقلاب اسلامی حضوری فعال در دوران دفاع مقدس داشت، همچنین در فرماندهی سپاه دفاع قدس مجاهدی مخلص و بی نظیر بود.

متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز با بیان اینکه سردار سلیمانی تلاش‌های بسیاری از خود نشان داد، خاطرنشان کرد: توانایی و تأثیرگذاری‌های سردار سلیمانی بی نظیر است و آنچه از عصبانیت، آمریکا، رژیم صهیونیستی و مرتجعان منطقه و پیروان شان مشاهده می‌کنیم نتیجه مجاهدت‌های سردار بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه فقدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس داغ سنگینی بر دل‌ها گذاشته است، افزود: انتقام بسیار سختی نه تنها از جمهوری اسلامی بلکه از سوی مردم عراق، محور مقاومت و حتی از خارج غرب آسیا برای شهیدان روی خواهد داد.

وی با بیان اینکه انتقام سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به زودی گرفته می‌شود، گفت: هر کسی که به کشور و نظام اسلامی و آرمان‌های اسلامی پایبند و علاقه‌مند است در غم از دست دادن این دو بزرگوار داغدار و نگران است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهادت این دو بزرگوار انگیزه انتقام و رسیدن به پیروزی نهایی و گام نهادن در مسیرشان را دو چندان می‌کند.

متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز در رابطه با حضور سردار سلیمانی در خوزستان اظهار داشت: شهید بزرگوار در تشییع جنازه شهیدان علی هاشمی و حمید تقوی فر سخنرانی کردند و آخرین حضورشان در جریان سیل امسال استان بود که با حضور مستقیم شان در میدان خدمت رسانی به مردم عزیز جزو فرماندهانی است که در خط مقدم حضور داشت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات