۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۳۳۴۷۱

حاج قاسم به آرزویش رسید

حاج قاسم به آرزویش رسید
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان در بغداد به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاري رسا، سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و چند نفر از اعضای حشدالعبی بامداد جمعه در حمله تروریستی نیروهای امریکایی در بغداد به شهادت رسیدند.

سردار سلیمانی به آروزی دیرینه خود یعنی شهادت رسید. او بارها پس از شهادت همرزمانش این آرزو را بیان کرده بود.

از جمله مهمترین این اظهارات پس از شهادت سردار کاظمی بود. ، ۱۴ سال از عروج آسمانی و ملکوتی سردار سرلشکر پاسدار حاج احمد کاظمی سردار عاشورایی جنگ تحمیلی که در روز ۱۹ دی ۱۳۸۴ به شهادت رسید می‌گذرد؛ شهید احمد کاظمی که در روز عرفه ۱۳۸۴ به شهادت رسید، بسیار مورد توجه و علاقه سردار سلیمانی بود. سخنان بسیاری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درباره همرزمش موجود است.

یکی از این سخنان این است که شهید کاظمی به شهید قاسم سلیمانی یادآور شده بود: «اگر ما آرزومنده الحاق و اتصال به دوستان شهیدمان هستیم، ما دنبال شهادت هستیم ما باید مصداق آن تعبیر شهید بزرگ شهید احمد کاظمی باشیم که فرمود کاری کنید وقتی کسی می‌آید پیش شما و شما را ملاقات می‌کند و می‌رود احساس کند که یک شهید را ملاقات کرده است. کاری کنید که در تصورش این ایجاد شود که وقتی همت بود چه خصوصیاتی داشت؛ بیشتر این خصوصیات را درون شما می‌دید.»/1360//101/خ

منبع:ایسنا

ارسال نظرات