۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۶۳۳۴۸۶

راهپیمایی و عزاداری انقلابی مردم استان مرکزی در پی شهادت سردار سلیمانی‌

راهپیمایی و عزاداری انقلابی مردم استان مرکزی در پی شهادت سردار سلیمانی‌
مردم ولایتمدار استان مرکزی با برپایی راهپیمایی اقدام جنایتکاران آمریکایی را در به شهادت رساندن سردار سلیمانی محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم سراسر استان مرکزی از خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تا سرزمین مفاخر فراهان٬ از شهر علم و ادب تفرش تا سرزمین یاقوت‌های سرخ ساوه٬ از قطب گل و گیاه تا سرزمین سرسبز شازند٬ از شهرکهن آشتیان تا کمیجان و خنداب قهرمان در پی اعلام انزجار از اقدام جنایت‌آمیز آمریکا در به شهادت رساندن سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، پس از اقامه نماز جمعه، در خیابان‌های اطراف مصلی و محل‌های برگزاری نمازجمعه راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی، نمازگزاران استان مرکزی با در دست داشتن تصاویر حاج قاسم سلیمانی، به عزاداری شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.

مردم استان مرکزی در این راهپیمایی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، پلاکاردهایی در دست گرفتند که روی آن هشتگ «#انتقام_سخت» نوشته بود و راهپیمایان خواستار انتقام سخت از آمریکایی‌ها شدند.

مردم در شهرهای مختلف استان مرکزی همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «من هم حاج قاسم سلیمانی‌ام»./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات