۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۳۴۹۸
حجت الاسلام کاشانی:

مسیر شهید سلیمانی بازنشستگی ندارد

مسیر شهید سلیمانی بازنشستگی ندارد
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسیر شهید سلیمانی بازنشستگی ندارد، گفت: یکی از ویژگی های زندگی جهادی و ولایی مبارزات خستگی ناپذیر با دشمن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حامد کاشانی استاد حوزه علمیه قم امشب در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده فقید سپاه قدس و یادواره شهدای مدافع امنیت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه تشیع علیرغم مظلومیت هایی که داشته است بسیار رشد کرده است، گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تأثیر بسیاری بر رشد تشیع داشته است.

وی ادامه داد: تنها مسأله ای که می تواند مسلمانان و شیعیان و آزادی خواهان عالم را نسبت به مسیر حق متوجه سازد، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است.

حجت الاسلام کاشانی با بیان اینکه در صدر اسلام برخی افراد در اوج مظلومیت از ولایت دفاع می کردند، اظهار کرد: امروز سرتا پای وجودمان در داغ شهید سلیمانی سوخت؛ امروز ما در اوج اقتدار قرار داریم، زیرا عوامل جنایتکار بعد از ترور شهید سلیمانی گریختند و سردمداران آمریکا در پی این ترور رقص و پای کوبی کردند.

استاد حوزه علمیه قم اظهار با اشاره به اینکه امروز دشمنان از اقتدار ملت ایران می هراسند، داشت: امروز مشاهده می کنیم که آمریکایی ها ترامپ را برای آن که امنیتشان را با ترور شهید سلیمانی به خطر انداخته است، ملامت و توبیخ می کنند؛ امروز ما در مرزهای دشمنان حضور داریم و با آنها درگیر هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی جهان اسلام نسبت به گذشته بسیار فرق کرده و ما در حال حاضر در موضع اقتدار قرار داریم، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از سرداران سپاه امیرمؤمنان(ع) بود؛ امروز با زندگی جهادی و ولایی در لشکر امیرالمؤمنین(ع) ثبت نام کرده ایم.

حجت الاسلام کاشانی با تأکید بر اینکه یکی از ویژگی های زندگی جهادی و ولایی مبارزات خستگی ناپذیر با دشمن است، خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جوانی خود در راه مبارزه با دشمن قرار داشت و هزاران کیلومتر بیابان ها را طی کرد، اما هیچگاه از مبارزه خسته نشد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مسیر شهید سلیمانی بازنشستگی ندارد، اظهار داشت: کسانی که در این مسیر قرار می گیرند در اوج بلایا و سختی ها به خداوند توکل کرده و بی وقفه تا پایان عمر خودشان مجاهدت می کنند.

وی با بیان اینکه شهید ابومهدی المهندس در جریان جنگ تحمیلی در کنار ملت ایران علیه ظلم می جنگید، افزود: زندگی جهادی و ولایی حد و مرز نداشته و بازی های سیاسی در آن جایی ندارد؛ در زندگی جهادی و ولایی نژادپرستی و منفعت پرستی هیچ جایگاهی ندارد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات