۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۳۳۵۸۰
آیت الله حسینی خراسانی:

سپهبد سلیمانی باتمام وجود تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود

سپهبد سلیمانی باتمام وجود تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود
نماینده ولی فقیه در کشور عراق سپهبد سلیمانی را شخصیتی بین المللی و محبوب دلهای آزادگان دانست که با تمام وجود تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید مجتبی حسینی خراسانی، نماینده ولی فقیه در کشور عراق و نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن ابراز اندوه خویش از شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، این ضایعه دردناک را به امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت تسلیت گفت.

وی در این پیام سردار سپهبد سلیمانی را شخصیتی بین المللی و محبوب دل آزادگان جهان معرفی کرد که در ضمن عشق به ولایت، با تمام وجود تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود و بی گمان شهادت بهترین پاداش برای چهل سال جهاد و مبارزه در راه خدا بود.

متن پیام از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا

شهادت فرمانده ی خدا جو و مخلص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مالک اشتر ولایت، سردار سر افراز میادین دفاع از حریم اهل البیت علیهم السلام و یاور مظلومان پنجه استکبار ، سپهبد پاسدار، آقای حاج قاسم سلیمانی را، خدمت حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، و نائب فرزانه اش حضرت آیة الله العظمی امام خامنه‌ای، و کلیه سربازان جبهه مقاومت و بالأخص، سبز پوشان سپاه قدس انقلاب اسلامی، وملت رشید ایران، و به ویژه خانواده شریف این شهید والامقام  تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 شهید سلیمانی شخصیتی بین المللی و محبوب دلهای آزادگان در سراسر جهان بود. وی از صمیم قلب بولایت عشق می ورزید و با تمام وجود تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود بی گمان شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت ومبارزه  فی سبیل الله او است.

مشیت الهی بر آن تعلق گرفت که خونهای پاک  سلیمانی و ابو مهدی مهندس فرمانده حشدالشعبی عراق در هم آمیزد  و علی رغم تلاش فراوان شیطان بزرگ و هم پیمانان و سر سپرده گانش در ایجاد فتنه واختلاف بین دو ملت، پیوند آنان از گذشته مستحکم تر و پا برجاتر شود ونقشه دشمنان در انفصال این دو کشور دوست و برادر باطل شود و مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر نماید.

آمریکای ستمکار بداند پاسخ کوبنده تربیت یافتگان مکتب این شهید بزرگوار شادی زود گذر آنان را به شب تیره مبدل خواهد کرد. "وَسَیَعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون"/933/د101/ب1

         سید مجتبی حسینی

 نمایده مقام معظم رهبری در عراق

 

جواد رستمی
ارسال نظرات