۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۳۳۶۱۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

میلیون‌ها قاسم سلیمانی از قطره قطره خون شهید سلیمانی برمی‌خیزد

میلیون‌ها قاسم سلیمانی از قطره قطره خون شهید سلیمانی برمی‌خیزد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز با شهادت شهید قاسم سلیمانی، میلیون‌ها قاسم سلیمانی از قطره قطره خون شهید برمی‌خیزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار موکب‌داران بهداشت و درمان اربعین حسینی اظهار داشت: دشمنان این تصور را داشتند حاج قاسم سلیمانی مانع راه آن‌ها است بنابراین ایشان را از میان برداشتند.

وی با بیان اینکه ترور شهید حاج قاسم سلیمانی اشتباه بزرگی بود، گفت: امروز با شهادت شهید قاسم سلیمانی، میلیون‌ها قاسم سلیمانی از قطره قطره خون شهید برمی‌خیزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنان در طول چهل سال از انقلاب اسلامی هر وقت احساس کرده کسانی سد راه‌ آن‌ها است از میان برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: جبهه حق جبهه خدا است که به هیچ عنوان خالی نمی‌شود و آن‌هایی که تصور کردند با شهادت امام حسین(ع) و سوزاندن خیمه‌ها می‌توانند در این مکتب را ببندند خیالی باطل بود.

وی با بیان اینکه خدمت به انسانیت ایثار بوده و این ایثار در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هم مطرح است، ادامه داد: امروز اربعین حسینی در سطح بین الملل مطرح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز جهان به جبهه استعمار، استکبار و ظلم تقسیم شده و در مقابل آن نیز جبهه اربعین و عدالت قرار دارد و قاسم سلیمانی‌ها در این میدان مبارزه می‌کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات