۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۳۳۶۱۷
نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین مطرح کرد؛

آینده درخشان جبهه مقاومت با ادامه راه سردار شهید سلیمانی

آینده درخشان جبهه مقاومت با ادامه راه سردار شهید سلیمانی
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی آینده جبهه مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی را هماهنگ تر و با نشاط تر از قبل دانست.

حجت الاسلام والمسملین حسین بنیادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که جبهه مقاومت از فرهنگ ناب اسلامی تشکیل شده است، گفت: تشکیل جبهه مقاومت بر اساس مقابله با استکبار و زیاده خواهی و حتی افرادی که ماهیت آنها زیاده خواهی است، تشکیل شده است.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: سردار سلیمانی عامل ایجاد فرهنگ مقاومت در منطقه و حتی کل جهان بر اساس اسلام ناب است و به طور قطع با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت جان تازه ای خواهد گرفت و خون این شهید همانند بسیاری از شهدا آثارش را نشان خواهد داد.

وی با بیان این که ایجاد انسجام و وحدت در میان نیروهای مقاومت از آثار شهادت سپهبد سلیمانی است، اظهار کرد: آینده جبهه مقاومت هماهنگ تر، با نشاط تر و با صلابت تر از قبل خواهد بود؛ زیرا جای شخص سلیمانی را سلیمانی های بزرگی خواهند گرفت؛ گرچه جای شهید سلیمانی خالی است و پر کرن جای خالی ایشان کار بسیار مشکلی است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به شادی های لحظه ای رسانه های بیگانه در پی شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: رسانه های بیگانه همانند مستکبران نمی خواهند این منطقه اسلامی باشد و خود اهالی بر منطقه حاکم باشند؛ بنابراین بستری ایجاد می سازند تا جبهه مقاومت در میان مردم جایگاهی نداشته باشد.

وی ادامه داد: امروز اگر فردی سواد رسانه ای نداشته باشد امکان دارد در گرداب رسانه های معاند قرار گیرد؛ امروزه امپراطورهای بزرگ رسانه ای در دست مستکبران هستند و فضای رسانه ای معاند، فضای گمراه کننده است و تلاش می کنند  تا نشان داده شود که با رفتن سردار سلیمانی راهی برای آسایش مردم باز خواهد شد در حالی که اگر وجود سردار سلیمانی ها در محور مقاومت نبود آسایش امروزی به همین میزان نیز به دست نمی آمد و فکر داعشی و تکفیری آسایش را از مردم می گرفت./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات