۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۳۳۶۳۳
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب:

انتخاب سریع فرمانده جدید سپاه قدس نشان دهنده ادامه مسیر مقاومت است

انتخاب سریع فرمانده جدید سپاه قدس نشان دهنده ادامه مسیر مقاومت است
حجت الاسلام رضوانی نسب انتخاب سریع فرمانده سپاه قدس از سوی رهبرانقلاب را یک حرکت استراتژیک دانست و گفت: بی شک ما سلیمانی هایی داریم که این مسیر را با قدرت ادامه می دهند.

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی، چهره این شهید عزیز را اجتماعی، تربیتی، فرهنگی و بین المللی توصیف کرد و گفت: ایشان تلاش های زیادی را عرصه های مختلف به جوامع اسلامی ارائه کرد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم در ارتباط با این شخصیت نورانی صحبت کنیم بهترین کار مراجعه به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد ایشان است که حاوی خیلی از نکات و مباحث است؛ ایشان در عرصه مبارزه با استکبار و جهاد در عرصه بین الملل درخشش خوبی داشته است و این بر کسی پوشیده نیست که ایشان نقش اصلی را در جریان جهاد در راه خدا ایفا کرد.

معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به ارزش و اهمیت جهاد از نگاه قرآن کریم و روایات گفت: خود پیامبر گرامی اسلام(ص) و به ویژه امیرالمؤمنین(ع) عمرشان را در این مسیر سپری کردند، از این رو می توان گفت سردار شهید سلیمانی با اتکای به قرآن و عترت در مسیر نابودی استکبار و جریان های ضد دینی آمریکا و اسرائیل تلاش گسترده ای کرد و در نهایت نیز به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید.

حجت الاسلام رضوانی نسب تصریح کرد: در حقیقت امروز آمریکا و رییس جمهور منفور این کشور به دلیل کینه ای که از این سردار عزیز داشتند دست به این جنایت بزرگ زدند، چون ایشان نقشه های آن ها را برهم زد و داعشی که خود آنها به وجود آوردند به فرماندهی ایشان نابود شد و نقشه های مختلفی از سوی دشمنان در عراق و یمن با درایت ایشان کنترل و برهم زده شد.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که یک جبهه مقاومت بزرگی با درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب و با فرماندهی ایشان در سطح دنیا به وجود آمده است، گفت: این یک بحث کمی نیست چون امروز مسیر مقاومت به یک مسیر بلندی بدل شده و سردار محور مقاومت بهترین عنوانی است که می شود برای این شهید عزیز گذاشت.

وی با تأکید بر این که راه ایشان قطعا ادامه پیدا می کند، گفت: دلیل بر این مدعا همین است که رهبر معظم انقلاب بلافاصله جایگزین ایشان را منصوب کردند؛ سردار قاآنی نیز در این مسیر از اول انقلاب یک انقلابی مؤمن و متدین و پابرکاب و همراه شهید سلیمانی بوده و در سوریه هم نقش آفرینی کرده است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان کرد: شاید انتحاب سریع ایشان دلیل بر همین است که این راه قطعا پیدا خواهد کرد و همه مجموعه جریان مقاومت این مسیر مبارزه با استکبار را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام رضوانی نسب عنوان کرد: ما سلیمانی های زیادی داریم که می توانند در مسیر جریان مبارزه با استکبار نقش آفرینی کنند؛ قابل انکار نیست که فقدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک درد و هجران بزرگ است ولی همچنانکه از عاشورا و کربلا به یادگار داریم خون این شهید عزیز باعث می شود که ان شاءالله در آینده نزدیک با نابودی آمریکا و اسرائیل بتوانیم مسیر حرکت بلند اسلام ناب محمدی و فتح قدس را به همراه داشته باشیم، بنابراین قطعا راه شهید سلیمانی با قوت بیشتر و انگیزه بیشتری در همه نیروهای مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد./1330/ج

ارسال نظرات