۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۳۳۶۵۷
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب:

خون مطهر حاج قاسم افول آمریکا و پایان اسرائیل را نزدیک می کند

خون مطهر حاج قاسم افول آمریکا و پایان اسرائیل را نزدیک می کند
حجت الاسلام تکیه ای با اشاره به اقتدای سردار سلیمانی به امام حسین(ع) تأکید کرد که خون مطهر حاج قاسم همچون سیدالشهدا(ع) جهان را تکان داده و افول آمریکا را نزدیک می کند.

حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آیه «من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه» اظهار داشت: این آیه قرآنی می گوید برخی از مؤمنان بر عهد و میثاق الهی خود صادقانه می ایستند و خود را خرج خدا می کنند؛ دین سرتا پا نیازمند اخلاص هست و اگر کسی خود را خرج خدا کند آن وقت خدا برای او خرج می کند.

وی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) هنگام حرکت به سمت کربلا گفت: ایشان فرمودند: هرکس جان خود را در کف دست گذاشته و خود را وقف خدا کرده با ما حرکت کند و به کربلا بیاید؛ امام حسین(ع) این فرهنگ را نه فقط ترسیم بلکه عمل و به تاریخ ابلاغ کردند و امام جعفر صادق(ع) نیز با حدیث «کل یوم عاشورا» این بستر را در اختیار جوامع بعدی گذاشتند.

رییس ستاد مرکزی اعتکاف کشور با بیان این که در هر زمان و در هر مکان می توان کاری حسینی کرد، گفت: آن خط و ربطی که امام حسین(ع) که با توجه به همان بیان قرآنی ایجاد کرد و برای جوامع در طول تاریخ باقی گذاشت، امروز تبلور عینی آن در انقلاب و نظام اسلامی و شاه بیت هایش امثال سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

وی سردار سلیمانی را انسانی اهل عمل و مجاهد حقیقی عنوان کرد و گفت: ایشان کمتر مصاحبه می کرد و کمتر ظاهر و دیده می شد و واقعا زنده به آن بود که آرام نگیرد و  رضایت خدا و اخلاص حقیقتا در وجود ایشان تنیده شده بود.

حجت الاسلام تکیه ای با بیان این که شهید حججی یکی از شاگردان ایشان توانست کشور را تکان بدهد، گفت: سردار سلیمانی فرمانده آن سرباز است که ملاحظه کردید چه تحولی را در کشور ایجاد کرد، بنابراین اگر حججی اثر منطقه ای گذاشت این سردار شهید اثر جهانی خواهد گذاشت.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب ضمن عرض تسلیت دوباره بابت این شهادت غم انگیز تصریح کرد: امیدواریم به واسطه این اتفاق عظیم در جهان ولوله ای ایجاد شود، چراکه هر بار خدا می خواهد یک اثر گذاری در عالم و تحولی در جهان رقم بزند با این خون های پاک است که فضاهای غبار آلود را پاک می کند نه با آب و آفتاب.

وی بیان داشت: همانگونه که خون امام حسین(ع) همواره می جوشد و آفت های ضد بشری را از بین می برد، خون مطهر حاج قاسم هم جهان را تکان خواهد داد و منشأ برکات خواهد بود و ما با وجود تسلیت به امام زمان(عج) و فرماندهی کل قوا، این مسأله را به فال نیک باید بگیریم و ظاهرا افول آمریکا تسریع شده و عمر اسرائیل به پایان خود نزدیک شده است و با خون شهید سلیمانی خبرهای خوشی از شکست جبهه های کفر و توفیق بیشتر جبهه اسلام و انقلاب خواهیم شنید./1330/ج

ارسال نظرات