۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۳۳۶۷۲
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

آمریکا با ترور سردار شهید سلیمانی گور خود را کند

آمریکا با ترور سردار شهید سلیمانی گور خود را کند
امام جمعه اهواز با بیان اینکه آمریکا با دستان خود، گورش را کند، گفت: خون شهدا برای جهان اسلام خیر و برکت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز، در جمع ستاد استقبال از پیکر سردار سلیمانی، با تبریک و تسلیت شهادت سردار عنوان داشت: شهادت این بزرگوار و همراهان ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است، این شهید بزرگوار خصایص بسیاری داشت در این میان همیشه به سربازی ولایت افتخار می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه میزان اخلاص و ارادت و ارتباط سردار با ولایت یکی از دلایل توجه مردم به این بزرگوار است، گفت: همه ادارات و مردم برای استقبال از سردار حضور داشته باشند و وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.

امام جمعه اهواز بیان داشت: مسؤولان فقط اطلاع رسانی کنند و ببینند که فردا مردم چگونه خود را خواهند رساند، حضوری پرشکوه در مراسم تشییع پیکر شهید که در باور نمی‌گنجد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در رابطه با مسیر مراسم تشییع پیکر شهید گفت: نباید اصراری بر تغییر مراسم تشییع باشد؛ چرا که با حضور بی شمار مردم همه راه‌های مواصلاتی قطع می‌شود ضمن اینکه سیستم صوتی ثابت در مراسم تشییع مدنظر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: کمیته‌ای تشکیل شود تا از این پس مسیر برگزاری مناسبات و مراسمات از سیستم صوتی برخوردار شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آمریکا با دستان خود، گورش را کند، تصریح کرد: خون شهدا برای جهان اسلام خیر و برکت است و خون شهید سردار سلیمانی تأثیرگذاری بیشتری از دوران زندگی بر جای خواهد گذاشت./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات