۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۳۳۶۷۸
مدیر حوزه علمیه فارس:

راه سردار سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد

راه سردار سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد
حجت الاسلام استوار میمندی سردار سلیمانی را شخصیت بین المللی مقاومت در سراسر جهان دانست و گفت: راه سردار سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی در میان مردم و جوانان تبدیل به یک اسطوره شده است.

حجت الاسلام استوار میمندی حاج قاسم سلیمانی را یک شخصیت شجاع، بصیر و آماده دفاع از مردم دانست و افزود: سردار سلیمانی با همه رشادت های خود در میدان جنگ، در عین حال یک شخصیت عطوف و مهربان بود.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی بین اقشار مختلف مردم تبدیل به قهرمان ملی شده است، عنوان کرد: سردار سلیمانی بین اقشار مختلف با گرایش های سیاسی متفاوت مورد احترام و به عنوان الگو مطرح شده است.

وی با بیان اینکه راه حاج قاسم سلیمانی با جدیت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: پس از شهادت سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله راه او را به بهترین شکل ادامه داد.

حجت الاسلام استوار میمندی با بیان اینکه دوران بزن دررو تمام شده است، ابراز کرد: تمامی کشور و جبهه مقاومت به دنبال اقدام جدی در برابر جنایت های آمریکا هستند.

مدیر حوزه علمیه فارس سردار سلیمانی را شخصیت بین المللی مقاومت در سراسر جهان دانست و افزود: راه سردار سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی کسانی که طعم خدمت رسانی و مجاهدت های سردار سلیمانی را چشیده اند، عزادار و به دنبال انتقام خون او هستند.

حجت الاسلام استوار میمندی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث انسجام ملی در کشور شده است، تصریح کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی یک بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا به عنوان شعار ملی مطرح شده است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات