۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۳۳۶۸۷

روایت «سرلشکر جعفری» از ترکش خوردن «سپهبد سلیمانی» در عملیات طریق‌القدس

روایت «سرلشکر جعفری» از ترکش خوردن «سپهبد سلیمانی» در عملیات طریق‌القدس
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: این دست نازنین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امروز ظاهرا از بدن مطهرشان سالم مانده در عملیات طریق القدس ترکش خورده بود.

به گزارش خبرگزاري رسا، سرلشکر محمدعلی جعفری در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به سابقه آشنایی خود با سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این دست نازنین حاج قاسم سلیمانی که امروز ظاهرا از بدن مطهرشان سالم مانده در عملیات طریق القدس ترکش خورده بود.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: در عملیات فتح‌المبین، تیپ ثارالله کرمان به فرماندهی سردار سلیمانی تشکیل شد و این تیپ در کنار تیپ امام حسین (ع) اصفهان ذیل قرارگاه ما بودند که در منطقه «عین‌خوش» و «تنگه ابوقریب» عملیات فتح‌المبین را از محور شمالی با هم کار می‌کردیم و ما نوکری و خدمتگزاری به رزمندگان اسلام را در این عملیات در قالب این دو تیپ برعهده داشتیم.

بامداد امروز (جمعه ۱۳دی) در پی حمله هوایی نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی‌های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

در این حمله جنایات‌بار چند تن از همراهان وی و نیز فرماندهان و رزمندگان حشدالعبی قهرمان عراق از جمله مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند./1360/

منبع: میزان

ارسال نظرات