۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۶۳۳۶۸۹
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در گفت وگو با رسا:

رزمندگان جبهه مقاومت منافع آمریکا را در سراسر جهان به خطر خواهند انداخت

رزمندگان جبهه مقاومت منافع آمریکا را در سراسر جهان به خطر خواهند انداخت
نماینده خبرگان با بیان اینکه رزمندگان جبهه مقاومت منافع آمریکا را در سراسر جهان به خطر خواهند انداخت، گفت: همانطور که رهبری فرمودند انتقام سختی در انتظار مستکبران است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی عمر خود را وقف انقلاب کرده بود، گفت: ایشان از همان سال های نخست آغاز جنگ تحمیلی به عنوان یک رزمنده در صحنه دفاع مقدس حضور داشت و افتخارات فراوانی در همان زمان از او به یادگار مانده است.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از پایان دفاع مقدس مأموریت مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در کرمان را بر عهده گرفتند و در این عرصه نیز خوش درخشید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم خاطرنشان کرد: ایشان به عنوان فرمانده عملیات های سپاه پاسداران در جبهه مقاومت ایفای نقش کردند و توانستند پیروزی های چشمگیری را نثار امت اسلامی کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که داعش با خدمات شهید حاج قاسم سلیمانی از منطقه ریشه کن شد، گفت: حاج قاسم سلیمانی با نابود کردن داعش مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار کوبید.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل همواره در پی انتقام گرفتن از سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بودند، عنوان کرد: دشمن بعد از ضربات متعددی که از جانب شهید سلیمانی دریافت کرده بود، توانست طی یک عملیات بسیار پیچیده ایشان را به شهادت برساند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما آغازگر هیچ جنگی نیستیم، اما اگر دشمن به ما تعرض کند ساکت نمی نشینیم، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی تنها شهادت یک رزمنده در جبهه مبارزه با استکبار نیست، بلکه آغازی برای یک جنگ بود که آمریکا آغازگر آن است.

وی با تأکید بر اینکه رزمندگان جبهه مقاومت منافع آمریکا را در سراسر جهان به خطر خواهند انداخت، گفت: انتقام در شرایط امروز به معنای قدرت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی خواهد بود؛ اگر در این عرصه قدرت مقاومت را نشان ندهیم دشمن جری تر می شود و گام به گام جلو می آید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقام سختی در انتظار مستکبران است، اظهار داشت: بر اساس مبانی قرآنی، امروز باید به گونه ای عمل کنیم که کسانی که سودای تعرض به ایران اسلامی و جبهه مقاومت را در سر می پرورانند پشیمان شوند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات