۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۳۳۸۲۲
حجت الاسلام الحیدری:

انتقام خون سردار سلیمانی را با نابودی آمریکا و اسرائیل غاصب خواهیم گرفت

انتقام خون سردار سلیمانی را با نابودی آمریکا و اسرائیل غاصب خواهیم گرفت
عضو ارشد حشد الشعبی عراق تأکید کرد، قول می دهیم و عهد می بندیم که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را با نابودی آمریکا و اسرائیل غاصب بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری از مسؤولان ارشد حشد الشعبی عراق در مسجد چهارده معصوم(ع) قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تبیین ویژگی ها و صفات اخلاقی ایشان پرداخت و گفت: ایشان مالک اشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار متواضع بود، اظهار داشت: تواضع ایشان در جبهه ها بسیار تعجب برانگیز و مثال زدنی بود؛ ایشان علیرغم اینکه شخصیت قوی و بزرگی داشتند با اشک و گریه بر اهل بیت(ع) مأنوس بود و قلبی مهربان داشت.

حجت الاسلام الحیدری با تأکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) بود، عنوان کرد: ایشان تنها اختصاص به ایران و شیعیان ندارد، بلکه متعلق به همه انسان های آزادی خواه جهان است.

عضو ارشد حشد الشعبی عراق با اشاره به استقبال بی نظیر مردم در عراق و ایران از پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی همیشه در سفر و انجام مأموریت بود و برای ما تعجب برانگیز بود که ایشان چه وقت فرصت دارند به استراحت کردن بپردازند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مستحق شهادت بود، ادامه داد: ایشان به آرزوی دیرینه خود رسید، اما ما با فقدان ایشان یتیم شدیم؛ بعد از امام خمینی(ره) شخصیت دیگری را نمی شناسم که مردم با این شور و شکوه پیکر مطهرش را تشییع کرده باشند.

حجت الاسلام الحیدری با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله در ولایت رهبر معظم انقلاب ذوب شده اند، خاطرنشان کرد: روزی از سید حسن نصرالله سؤال کردم بعد از امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب چه کسی را بیشتر دوست دارید؟ ایشان ابتدا فرمودند «این اولین بار است که کسی این سؤال را از من می پرسد، سپس گفت بعد از حضرت آقا حاج قاسم را بیشتر دوست دارم».

عضو ارشد حشد الشعبی عراق با تأکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب آسمانی شد، بیان کرد: قول می دهیم و عهد می بندیم که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را با نابودی آمریکا و اسرائیل غاصب بگیریم./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات