۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۳۳۹۹۴
در پی آسمانی شدن سردار بزرگ و پر افتخار اسلام؛

ویژه نامه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حرم رضوی منتشر شد

ویژه نامه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حرم رضوی منتشر شد
معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در پی آسمانی شدن سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام به انتشار ویژه نامه شهادت این شهید بزرگوار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، در پی آسمانی شدن خادم الرضا(ع) سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از رزمندگان اسلام از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه نامه شهادت این شهید پر افتخار منتشر شد.

این ویژه نامه با عنوان «زیارت می‌کنیم امام رضا(ع) را به نیابت از سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم‌رزمان شهیدشان» شروع شده و در ادامه بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در منزل شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان شده است که فرمودند: «حاج قاسم بارها و بارها در معرض شهادت قرار گرفته بود؛ اما در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد، از هیچ‌کس و هیچ چیز پروا نداشت.

شهادت سردار سلیمانی به دست خبیث‌ترین افراد عالم، یعنی آمریکایی‌ها و افتخار آن‌ها به این جنایت، یک ویژگی ممتاز برای آن مجاهد شجاع بود. جهاد او جهاد بزرگی بود و خداوند نیز شهادت او را شهادت بزرگی قرار داد. این نعمت عظیم بر حاج قاسم که شایسته آن بود، گوارا باشد.

حاج قاسم باید همین‌جور به شهادت می‌رسید. خوشا به حال حاج قاسم که به آرزویش رسید، او شوق شهادت داشت و برای آن اشک می‌ریخت و داغدار رفقای شهیدش بود. همه مردم عزادارند؛ یعنی احساس عزاداری می‌کنند. بدانید که مردم قدر پدر شما را دانستند و این ناشی از اخلاص است».

همچنین بیان مختصری از زندگی‌نامه شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از دیگر بخش‌های این ویژه نامه است.

«حاج قاسم! سخن بگو»، «بهشتیانی که بهشت مشتاق دیدارشان است»، «شرط فرماندهی»، «شناخت دوست و دشمن تجربی است نه سیاسی»، «خدشه‌دار نکردن اصول اسلام و... از جمله موضوعاتی است که در ویژه نامه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به رشته تحریر در آمده است.

یادآور می‌شود؛ در طول سال محصولات فرهنگی متنوعی در قالب‌های مختلف از جمله ویژه نامه متناسب با مناسبت‌های مختلف از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تهیه و در بین زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) توزیع می‌شود./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات