۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۳۴۰۸۸

انتقام دردناک در انتظار آمریکا

انتقام دردناک در انتظار آمریکا
از همان ابتدای جنگ خانمان‌سوز تروریست‌ها در سوریه و عراق، نشانه‌های همدستی آمریکایی‌ها با این گروه‌ها کاملا مشهود بود، اما پس از اعترافات رسمی و علنی کاندیدا‌های ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر خلق گروه تروریستی داعش، اوج این همدستی و همراهی در جریان درگیری‌های چندساله تروریست‌ها در عراق و سوریه به تصویر کشیده شد.

به گزارش خبرگزاري رسا، از همان ابتداي جنگ خانمان‌سوز تروريست‌ها در سوريه و عراق، نشانه‌هاي همدستي آمريکايي‌ها با اين گروه‌ها کاملا مشهود بود، اما پس از اعترافات رسمي و علني کانديداهاي رياست جمهوري آمريکا مبني بر خلق گروه تروريستي داعش، اوج اين همدستي و همراهي در جريان درگيري‌هاي چندساله تروريست‌ها در عراق و سوريه به تصوير کشيده شد.

آن‌گاه که برخلاف تحريم‌هاي ناجوانمردانه‌اي که در مورد ايران اسلامي اِعمال کردند، بي‌شرمانه و با وقاحت تمام، به حمايت مالي از تروريست‌ها پرداختند و نفت و ساير غنائم جنگي آن‌ها را نيز خريداري و تا آخر از مسدود نمودن راه‌هاي معاملات مالي خود با آن‌ها اجتناب نمودند.

در حالي که قراردادهاي ماهواره‌اي خود با ايران را فسخ کردند، با تمام توان به حمايت رسانه‌اي از تروريست‌هاي جنايتکار پرداختند و حتي شبکه تلويزيوني ماهواره‌اي در اختيارشان گذاشتند.

انبوه تسليحات و تجهيزات روز جهان را در اختيار آنان قرار دادند و از انواع اطلاعات ماهواره‌اي و مشاوره نظامي خود بهره‌مندشان ساختند.

مرزهايشان را براي تردد آن‌ها باز کردند و حتي از پذيرش مجروحين جنگي تروريست‌ها دريغ نکردند و در رفتاري فريبکارانه، به ظاهر اشتباها کمک‌هاي غذايي و دفاعي خود را در مواضع تروريست‌ها فرو ريختند و متقابلا مواضع جبهه مقاومت را هدف بمباران قرار دادند.

ادعاي پرچم‌داري حقوق بشر را به فراموشي سپردند و چشم بر روي جنايت‌هاي ضدبشري تروريست‌ها ازجمله؛ سربريدن، زنده سوزاندن، غرق نمودن و قتل‌عام عمدي افراد نظامي و غيرنظامي و اسارت زنان و کودکان و فروش آنان در بازارهاي نوين برده‌داري فرو بستند.

اين در حالي است که براي مبارزه با آن‌ها نياز نبود تظاهر به مبارزه با تروريست کنند، فقط و فقط کافي بود از انجام اين اقدامات دست بردارند، اما چنين نکردند.

البته خوي تجاوزگري و شرارت آمريکايي‌ها محدود به حمايت از اشرار نبوده و از ديرباز رد پاي اين حکومت شرور و سرکش در اکثر جنگ‌ها و آشوب‌هاي جهان قابل‌رؤيت بوده و هست و اين در حالي است که افکار عمومي جهان نيز طي سال‌هاي متمادي به مدد تهديد و سرکوب نظام سلطه و همراهي رسانه‌هاي وابسته به آن‌ها، به‌سادگي و تقريباً با کمترين واکنش، از کنار اين همه جنايت، شقاوت و شرارت عبور کرده است.

درست به همين دليل است که هم‌اکنون کار به‌جايي رسيده که آمريکايي‌ها با بي‌شرمي تمام و بدون هرگونه مجوزي به خود اجازه مي‌دهند که حضور مداخله‌جويانه و پليد خود را به ساير کشورهاي جهان تحميل کنند و با دخالت در امور داخلي آن‌ها دست به هر اقدام جنايت‌کارانه‌اي بزنند.

اين وضعيت سبب شده تا آن‌ها براي فراهم نمودن شرايط بازگشت باقي‌مانده دست‌پرورده‌هاي خود و احياي مجدد داعش، ابتدا مواضع بسيج مردمي عراق را در دروازه‌هاي ورود داعش به عراق موردحمله کينه‌توزانه خود قرار دهند و سپس با به شهادت رساندن سرسخت‌ترين، موفق‌ترين و مهم‌ترين حريف داعش و تداوم عمليات‌هاي خصمانه خود، تلاش کنند تا مسير بازگشت را تسهيل نمايند.

اگر امروز سردار سليماني (به‌عنوان يکي از بالاترين مقامات نظامي يک کشور ثالث) که برخلاف آمريکايي‌ها با دعوت رسمي مقامات عراقي و براي مبارزه با تروريست به اين کشور سفر کرده و ابوالمهدي المهندس که جانشين يک سازمان کاملا رسمي و قانوني در عراق است، به دستور سردمداران کثيف و بدطينت آمريکا به‌راحتي هدف نظاميان شرور و جنگ‌طلب آمريکايي قرار مي‌گيرد، فقط به‌خاطر اغماض و تعلل کشورها در برخورد قاطع و جدي با سرکشي‌ها و يک‌جانبه‌گرايي‌هاي غيرقانوني و غيرحقوقي کشوري است که سال‌هاست، دستانش به خون ملت‌هاي مظلوم جهان آغشته است.

حال اين سؤال مطرح است که آيا وقت آن نرسيده که با همکاري ساير ملت‌ها و دولت‌هاي جهان براي هميشه به يک‌جانبه‌گرايي و اقدامات غيرانساني و جنگ‌طلبانه آمريکايي‌ها پايان داده شود؟

ترديدي وجود ندارد که حداقل براي جلوگيري از تکرار اين عمل خبيثانه در مورد ايران اسلامي و پيشگيري از اقدامات مشابه در مورد ساير اعضاي جبهه مقاومت و کشورهاي مستضعف جهان بايد نکات ذيل در برخورد قهرآميز با اين جنايتکار بالفطره، مورد توجه قرار گيرد:انتقام بايد، هوشمندانه، به‌موقع، در زمان و مکان مناسب و در حدي سخت و دردناک باشد که براي هميشه به تک‌روي‌ها و اقدامات تروريستي آمريکا در منطقه و بلکه جهان پايان دهد.

اگرچه اين ضايعه جبران‌ناپذير است، اما خسارت ناشي از عمليات مقابله به‌مثل عليه پايگاه‌ها، شخصيت‌ها يا ساير اهداف آمريکايي، بايد هم‌سطح و هم‌وزن و بلکه چند برابر خسارت وارده به ايران و جبهه مقاومت باشد.

در عمليات مقابله به‌مثل نبايد نقش رژيم اشغالگر قدس و تمام کساني که به هر شکل (همکاري احتمالي ضدانقلاب و مزدوران داخلي و خارجي آن‌ها با آمريکايي‌ها براي اطلاع‌رساني در مورد مشخصات اين سفر) در وقوع اين جنايت نقش داشتند مورد غفلت قرار گيرد.

بايد ترتيبي اتخاذ شود تا حتي‌المقدور زمينه براي مشارکت تمام اعضاي جبهه مقاومت و مردم آزاده جهان براي انتقام سال‌ها آتش‌افروزي و شرارت آمريکايي‌ها فراهم و به درس عبرتي براي ديگران تبديل شود.

همزمان بايد اين اقدام غيرقانوني و ضدبشري آمريکايي‌ها از طريق محاکم و سازمان‌هاي بين‌المللي به‌طور جدي پيگيري و با همکاري ساير کشورهاي همسو و ملل آزاده جهان به يک مطالبه عمومي تبديل شود.

قطعا اين اقدام جنايت‌کارانه پيامدهاي نامطلوبي را براي حکومت و دولت در حال سقوط آمريکا در پي خواهد داشت و ضمن سرعت بخشيدن به روند خروج يانکي‌ها از عراق و منطقه، به افول قدرت و منزوي شدن بيش‌ازپيش بزرگ‌ترين مدعي حقوق‌بشر در جهان منجر خواهد شد.

کلام آخر اين‌که؛ با از خودگذشتگي سردار سليماني‌ها، سردار همداني‌ها و ده‌ها و بلکه صدها سردار و رزمنده جبهه مقاومت، اينک جهان اسلام صدها سردار را در دامن خود پرورش داده و راه اين شهيدان عزيز تا پيروزي نهايي ادامه خواهد داشت و لذا هرگز نبايد نااميد شويم و همواره باید بکوشيم تا امانت‌داري خوب در مسيري باشيم که اين بزرگواران برايمان ترسيم نمودند./1360/

منبع: رسالت
ارسال نظرات