۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۳۴۱۷۰

پاسخ نویسنده آمریکایی به چرایی ترور سپهبد سلیمانی

پاسخ نویسنده آمریکایی به چرایی ترور سپهبد سلیمانی
مکس بلومنتال، نویسنده امریکایی با حضور در اجتماع امریکایی‌های معترض به ترور سپهبد سلیمانی با اشاره به بخشی از اقدامات این شهید دلیل اصلی به شهادت رساندن او را مواجهه اش با تروریسم عنوان می‌کند.
تعداد بازدید : 9
 
 
 
 
محمد محققی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
ترامپ تصمیم مشاورها و اتاقهای فکر رو میگیره. میدونین کیا اونجا جمع شدند؟ همونهایی که ۷۸ و ۸۸ و ... جمعشون کردیم. مشخصه درست جمع نکردیم.
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
برای این که مذاکرات به بن بست خورده و همان گونه که پیش بینی می کردم. پایان تحریم و شکست مذاکرات و با توجه به این که اثر تحریمها کم رنگ شده. ترامپ برای خلاصی از استیضاح و بدست اوردن ودور دوم ریاست جمهوری حتماً احتیاج به یک جنگ دارد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
باید دید جنگ احتمالی و افزایش تنش بین ایران و امریکا به نفع کدام گروه ها است: 1- رژیم صهیونیستی 2-عربستان و امارات 3-لابی سلاح و مهمات امریکا 4-تجزیه طلبان کرد 5-بقایای داعش تمامی گروه های فوق همین الان هم احتمال دارد بطور مثال با انهدام سفارت امریکا باعث کشته شدن دهها کماندو مستقر در سفارت شده و با استناد به تاکید مسئولان بر انتقام، ایران را عامل حمله معرفی کنند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
ترامپ مطمئن باش دست انتقام الهی ، بزودی گریبان تو و نزدیک ترین افراد و خانواده ات را خواهد گرفت ! یزید که دست به خون پاک امام حسین ع و اصحابش برد دودمانش توسط خداوند بر باد رفت ، دودمان تو هم که دستت به خون قاسم سلیمانی و المهندس آغشته شد ، توسط خداوند بر باد خواهد رفت !
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
چطور اسرائیل باعث این کار شد؟ زمانیکه با چند موشک ساده پیمانکار آمریکایی کشته شد با تبلیغاتی که که رسانه های صهیونیست کردن این اتفاق به گردن ایران و حامیان او افتاد در حالیکه پشت این ماجرا موساد بود اگر جریانات عراق زودتر این اتفاق را محکوم میکردن شاید دست اسرائیل رو میشد ولی همه خوششان آمد و این باعث فریب صد در صدی آمریکا و ورود جنگ نظامی با ایران شد. نکته دوم یک هفته قبل از شهادت سردار بزرگ اسلام آمریکا هم نیرو آورده بود بغداد و هم مرتب آسمان بغدا را کنترل می کرد که معلوم بود قراراست عملیات سنگینی انجام دهد و ما غفلت کردیم و حاج قاسم با ساده ترین پوشش و امکانات دعوت عراق را لبیک گفت. درس های زیادی دارد این اتفاقات و ان شا الله انتقام سخت که خروج آمریکای جنایت کار است محقق شود به برکت خون پاک شهدا و سردار دلها حاج قاسم و یاران با وفایش صلوات
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
بقدری این ترور احمقانه تر از احمقانه است که آدم باورش نمی شود که با وجود حماقت های آمریکا آیا این کار را آمریکا انجام داده است یا خیر؟ چون هر جوری حساب کنید چه از لحاظ حقوقی و یا غیر حقوقی موجب ضعف و به ضرر آمریکا است. ضمن اینکه بقدری توجیهات آبکی است که هیچ منطقی آنرا قبول نمی کند. در واقع ایرانی که سنگرهای داعش را با موشک های نقطه زن و باصلابت هدف قرار می دهد بیاید با چند تا راکت بی اثر و بی هدف آمریکایی ها را هدف قرار دهد و امنیت خودش را بیجهت به خطر بیندازد! و کاملا نشان می دهد یا افرادی با هدف آشوب در منطقه اینکار را انجام داده اند و یا خود آمریکا و اسرائیل برای ایجاد بهانه ایجاد کرده اند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
چرا ترامپ با ترور سردار سلیمانی موافقت کرد؟ چون دیوانه است. چون عمر حضور آمریکا در منطقه تمام شده. چون فکر کرد شهادت سردار یعنی پایان اجرا . چون دشمنان اسلام از همه نادان تر هستند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
فقط انتقام و اگر نه حیثیتمان در داخل و خارج از بین می رود
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
تحلیل منطقی است، فراموش نکنیم که خود کم بینی، غرب بزرگ بینی و نگرش دائی جان ناپلئونی از عصر قاجار شروع و در دوره پهلوی ها در کشور ما نهادینه شده (البته در کل کشورهای جهان سوم چنین بوده و هست ) و این سیاست استعماری استکبار جهانی در راستای مرعوب نمودن ملل دیگر که با استفاده از تبلیغات وسیع و تضعیف روحیه و با بهره برداری غالباً زبونانه و حتی خائنانه از القائات منورالفکرها ( به اصطلاح روشنفکرها ) و رجال فرنگ رفته و برخی مشاهیر (سلبریتی) کج فهم یا نافهم اتفاق افتاده و همچنان هم مستمراً در جریان است!، و مطلبی که بدین ترتیب سیاستمداران و مردم کشورهای جهان سوم هرگز به خاطرشان خطور نمی کرده و نمی کند اینست که این قلدران، استعمارگران و استکبار جهانی که امروزه در صهیونیزم جهانی و آمریکا تبلور پیدا می کند، اصلاً خطا و اشتباه نمی کنند، اهداف دقیق بلند مدت دارند و برای تحقق آن برنامه ریزی دقیق و حساب شده انجام می دهند و . . . و آنچه که همواره مغفول می ماند اینست که این قلدران جنایتکار با همین ترفند و القاء ذهنیت و ارعاب تاکنون تاخته اند و دارند می تازند ! . . . ، باید دانست که آنها نیز همانند دیگران اشتباه می کنند و با استفاده از همین سیاست تاوان و هزینه کمتری را می پردازند، امروزه با آگاهی و جراتی که پس از انقلاب اسلامی ایجاد شده، این طرز فکر و تلقی اصلاح شده و نتیجه آن همین قیام ملتها و تشکیل محور مقاومت و. . . است، به امید زوال و اضمحلال استکبار جهانی و آمریکای تروریست که تحقق آن ان شاءالله به زودی خواهد بود.
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
در جواب بعضی کامنتهای دوستان باید اشاره به تاریخ کنم . زمانی که یزید با فشار خواست از امام حسین ع بیعت بگیرد امام ع قبول نکرد و بخاطر دعوت نامه مردم زمانی که به سمت کوفه میرفت عده ای همین حرفها را میزدند که نباید با یزید درگیر شد و باید مذاکره کرد و از اینجور حرفهایی که نشان از ضعف عقل و ایمان دارد . مثلا چهارهزار نفر توابین که نامه هم نوشته بودند هیچ کمکی نکردند بعد از شهادت آقا فهمیدند چه اشتباهی کردند .خداوند در قرآن میفرماید و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه . خداوند متعال میفرماید فتنه گر را نابود کنید . آمریکا از اون سر دنیا اومده اینجا منطقه را به آشوب کشیده و اکثر کشورها را درگیر و کشتار راه انداخته و بعد عده ای اعتقاد دارند کاری نکنید خطرناکه تن به ذلت بدهید و از این جور حرفها . وقتی این نظرات را در جامعه و فضای مجازی میخونم و میشنوم واقعا متعجب میشوم .
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
برنامه اعلام شده ترامپ خروج از خاورمیانه و تمرکز بر چین بعنوان رقیب جدی او در آینده بوده و هست. البته با چنین برنامه ای سرنوشت صیهونیست ها در پرده ابهام باقی میماند.این بعد مسئله در اکثر تحلیل ها مغفول مانده و نیاز به کنکاش بیشتری دارد.
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
همانطور که سردار قبلا فرموده اند مشکل امروز آمریکا اتحاد و اتصال سرزمینی ایران عراق سوریه و لبنان است. نقشه هایی که امسال برای ایجاد فتنه در لبنان و عراق و ایران کشیده بود نتیجه نداد. استعفا و بی ثباتی در عراق و لبنان نتیجه نداد. به همین دلیل دست به اقدام نظامی زد و چون عده ای در برجام سیگنال ترس از جنگ با آمریکا را داده بودند و نیز آمریکا پاسخ محکمی برای خروج از برجام دریافت نکرده بود مسئولیت اقدام نظامی را رسما به عهده گرفت تا قدرت پوشالی خود را بیشتر به رخ بکشد ، این موضوع درتوئیت های ترامپ هم مشخص است که می گوید تجهیزات زیبای نظامی خود را برای جنگ ارسال می کنیم
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
اینکه پاسخ ایران سریع و کوبنده باشد، لزوماً به معنای شتابزدگی در تصمیم نیست چه آنکه ایران سال‌هاست برای اهداف احتمالی خود (همچون آمریکا و اسرائیل) برنامه‌ریزی راهبردی دارد. به عبارتی ایران مجموعه‌ای از سلاح‌ها و مجموعه‌ای از پاسخ‌های احتمالی دارد که از قبل، برنامه‌ریزی شده است. دوم: تعلل در پاسخ کوبنده، مطمئناً گستاخی طرف‌های مقابل را در پی دارد. به این فکر کنید آمریکا با چه استدلالی کاری که حتی حرام‌زاده‌هایی همچون صهیونیزم نکرده‌اند، انجام داده است؟ آنها به دنبال واژه‌هایی همچون تعلل، ترس، سایه جنگ، صلح هرمز و ... در زبان مسئولین ما هستند تا ضربه‌های دیگری به این مرز و بوم وارد کنند. نتیجه: ایران قدرت این را دارد که انتقام سختی از آمریکا و اذنابش بگیرد و این را قطعاً با یک برنامه‌ریزی حساب‌شده و البته در سریعترین زمان انجام خواهد داد. این انتقام سخت به معنای یک ضربه نخواهد بود و قطعاً مجموعه‌ای از ضربه‌ها را درپی‌خواهد داشت. انتقام سخت تنها راه عقب‌نشینی آمریکا از اهداف و خیال‌های خامش در مورد ایران و خاورمینه است.
0
0