۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۳۴۱۸۷
بازیکن کرمانی تراکتور:

مردم سال‌ها به خاطر شهادت سردار سلیمانی در شوک خواهند بود

مردم سال‌ها به خاطر شهادت سردار سلیمانی در شوک خواهند بود
بازیکن فوتبالی تیم تراکتور گفت: سردار به آرزویشان رسیدند ولی فکر می‌کنم مردم سال‌ها از این واقعه در شوک خواهند بود و باور این اتفاق برای مردم خیلی سخت است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی تیکدری، بازیکن کرمانی تیم فوتبال تراکتور در حاشیه مراسم تغییر نام ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی شوکه کننده بود. سردار به آرزویشان رسیدند ولی فکر می‌کنم مردم سال‌ها از این واقعه در شوک خواهند بود و باور این اتفاق برای مردم خیلی سخت است.

وی افزود: سردار سلیمانی همشهری من بود. فکر می‌کنم او خیلی راحت می‌توانست در خانه بنشیند اما ترجیح داد و دوست داشت در عمل کاری را انجام دهد. این مسئله را نیز در نابودی داعش ثابت کرد. اتفاقی که نباید می‌افتاد، رخ داد. سردار سلیمانی به شهادت رسید و شاید کسی مثل ایشان نباشد اما قطعاً کسانی هستند که انتقامشان را می‌گیرند.

تیکدری در رابطه خصوصیات اخلاقی شهید سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به اندازه‌ای خصوصیات خوب داشت که نمی‌توان آن‌ها را بیان کرد. اما مردانگی، رشادت و ساده زیستی او همیشه زبان زد خاص و عام بود.

بازگشت ذوالفقاری به تراکتور و برگزاری مراسم تغییر نام ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تبریز + عکس‌

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از شرایط کرمان پیش از وداع با سردار سلیمانی اطلاع دارد یا خیر، گفت: از زمانی که محل خاک‌سپاری سردار در کرمان مشخص شد، این مکان هر ساعت شلوغ و شلوغ‌تر می‌شود. ضمن اینکه شهادت سردار نه‌تنها برای فوتبالی‌ها بلکه برای کل ایران و جهان اهمیت دارد./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات