۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۳۴۲۲۴
حجت الاسلام پژمانفر در نطق میان دستور:

کسانی که با وجود شهادت حاج قاسم مذاکره را دنبال می کنند خائن هستند

کسانی که با وجود شهادت حاج قاسم مذاکره را دنبال می کنند خائن هستند
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اقدام آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی را اعلام جنگ علیه ایران دانست و گفت: کسانی که با وجود شهادت حاج قاسم مذاکره را دنبال می کنند خائن هستند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در نطق میان دستور خود گفت: لازم است پیش از هر سخنی از حضور میلیونی مردم مشهد و همچنین مشارکت تمام مردم ایران در مراسمات شهدای مقاومت تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: ترور کور سپهبد حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی در جریان مقاومت و همچنین مقابله با ایران با آمریکا است.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با تحلیل سطح واکنش انتقامی ایران در مقابل آمریکا، بیان داشت: سطح واکنش ما به عنوان ستون این محور تعیین کننده موازنه بلند مدت قدرت در منطقه و جهان خواهد بود. تنزل این حادثه به عنوان ترور یک فرمانده از خیل فرماندهان ایران و برابر کردن آن با یکی از ژنرال‌های نظامی آمریکا با توجه به پیام ملت شریف ما و همه ملل دنیا در این چند روز غیرقابل قبول است.

حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: اقدام آمریکا در ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک ترور و یک قتل نیست بلکه یک قتال و اعلام جنگ است. آمریکا علیه ایران یک قتال است و قتال را باید با قتال جواب داد.

وی با انتقاد شدید از برخی نگاه‌های سازش کارانه در کشور، بیان داشت: متاسفانه پیش از این در مواردی رهبر معظم انقلاب خواستار برخورد با دشمن شده بودند، اما سازش کاران پاسخی نداند و بعد از آن معلوم شد چه بر سر کشور آمد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی تلاش‌ها برای فرو نشاندن موضوع انتقام سخت، ابراز داشت: برخی از سوی غرض ورزی و برخی دیگر نیز شاید به دلیل دلسوزی تلاش می‌کنند تا ایران را از انجام واکنش سخت منصرف کنند. این افراد تلاش دارند با فرسایشی کردن این موضوع، در یک فضای پر ابهام موضوع انتقام سخت را به حاشیه برانند.

عضو هیأت رییسه فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده هم نوا با ملت عرض می‌کنم که اگر واکنش ما صریح و پشیمان کننده نباشد، دشمن این موضوع را نقطه ضعف تلقی کرده و همین امر باعث فشار بیشتر به کشور و ملت خواهد شد.

نماینده مردم مشهد در خانه ملت خاطرنشان کرد: ملت ما به دنبال انتقام سخت، به هنگام، متناسب و مستقیم نظامی است که کمترین نتیجه آن علاوه بر مطلبی که در طرح سه فوریتی امروز مجلس به تصویب رسید، موجب شود که با سرعت منطقه غرب آسیا از لوس وجود نظامیان آمریکا تخلیه گردد وگرنه خواهند دید که در این منطقه با کوهی از کشته‌های آمریکا روبرو خواهند شد.

وی با انتقاد از رییس‌جمهور، بیان داشت: آقای روحانی مدعی بود که با برجام سایه جنگ از سر کشور برداشته شده است. امروز شاهد هستیم که خود ایشان می‌گویند ما در شرایط جنگی قرار داریم. باید مشخص شود که چه کسی قرار است هزینه این اعتراف دیرهنگام را بدهد.

حجت الاسلام پژمانفر تاکید کرد: ریخته شدن خون حاج قاسم این پیام را به ما داد که هیچ راهی برای مذاکره با دشمن وجود ندارد و اگر کسی نیز از داخل به دنبال این کار باشد، قطعا از سوی ملت خائن شناخته می‌شود.

نماینده مردم مشهد در پارلمان گفت: دولتی‌ها و کسانی که باز بر طبل الحاق ایران بر FATF و پالرمو می‌کوبند، آیا می‌دانند با الحاق کشور به این لوایح، حاج قاسم سلیمانی در لیست ترور آن‌ها قرار می‎‌گرفت و باید او را تحویل آمریکایی‌ها می‎‌دادیم؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در اسرع وقت این لوایح را پس بگیرد و مجمع تشخیص مصلحت نیز برای همیشه این لوایح را از دستور کار خود خارج و بایگانی کند.

وی با انتقاد از وزیر ارتباطات، گفت: اگر زمانی که اینستاگرام صفحات سپاه را حذف می‌کرد به دنبال ایجاد یک شبکه داخلی بودید، امروز شاهد این سطح از تحقیر نبودیم که مطالب ما پشت سر هم حذف شوند.

وی در پایان و پس از پیشنهاد نامگذاری یکی از ساختمان‌های جدید پارلمان به نام «حاج قاسم سلیمانی»، بیان داشت: امروز یک موج در ایران و عراق به راه افتاده که فرزندان ذکور متولد شده با اسامی «قاسم» و «ابومهدی» نامگذاری می‌شوند که این اتفاقات ما را به یاد اوایل انقلاب می‌اندازد. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
بنظرم می بایستی فرزندان و خانواده ژن خوب مسئولین مرفه بی درد ، دزد ، رانتخوار ، رشوه خوار و فاسد رو که از شانس خوب نظام بعضا دارای پاسپورت خارجی بوده ، دوتابعیتی می باشند و یا استثنائا از سربازی معاف شده یا با وثیقه از کشور خارج شده اند و یا حداقل به کوچه پس کوچه های کشورهای مستکبر غربی به بهانه تحصیل و یا بورسیه از آسمان افتاده شناخت کافی دارن ،مجهز به کمربند انتحاری کرده و روانه کاخ سفید و سایر منافع امریکا و متحدانشان در کشورهای غربی کنیم. تا بدین ترتیب دین خود، ،برادران پدران و پدر خانومشان را به کشور ادا نمایند.
0
0