۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۳۴۳۶۱

تسلیت امام جمعه بیرجند درپی جان باختن هموطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی

تسلیت امام جمعه بیرجند درپی جان باختن هموطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی جان باختن دو تن از هموطنان بیرجندی را در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با صدور پیامی جان باختن دو تن از هموطنان بیرجندی را در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا

درود و سلام خداوند بر مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران اسلامی که در شهر‌ها و استان‌های مختلف به ویژه در کرمان برای سردار عزیز، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش حماسه‌ای بی نظیر آفریدند.

متاسفانه در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دو نفر از عاشقان و دلدادگان ولایت از استان خراسان جنوبی جان عزیزشان را از دست دادند و به خیل میهمانان سردار شهید پیوستند.

لذا اینجانب جان باختن آقایان محمد حسین زنجانی و محمد حسین عبدالهی در راه پاسداشت خون شهدا را به خانواده های معظمشان و مجموعه ی نیروهای قضایی و امت ولایت مدار خراسان جنوبی تسلیت عرض می‌کنم و امید است خداوند به برکت خون شهدا، مخصوصا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی رحمت واسعه ی خود را شامل حال آنان نموده و به خانواده‌های داغدار صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات