۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۳۴۳۶۶

تجلیل آیت الله نوری همدانی از انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکایی ها

تجلیل آیت الله نوری همدانی از انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکایی ها
حضرت آیت الله نوری همدانی با تجلیل از انتقام موشکی سپاه از آمریکایی ها گفت: از فرزندان سپاه تشکر می‌کنیم که دیشب نخستین ضربه را به تروریست‌های نظامی آمریکا وارد کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: طلاب باید به تبلیغ در ایام فاطمیه اهتمام داشته باشند و فاطمیه باید زنده باشد چراکه این فاطمیه است که کربلا پرور و شهیدپرور است.

وی افزود: باید از فاطمیه درس بگیریم و طلاب نیز این مکتب ظلم ستیز را باید به عموم مردم بشناسانند چرا که این فاطمیه است كه دفاع از حق را به ما می‌آموزد.

حضرت آیت الله نوری همدانی به تشییع با شکوه سردار شهید سلیمانی در شهرهای مختلف عراق و ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی نشان دادند که مکتب فاطمی هنوز زنده است.

وی با تجلیل از انتقام موشکی سپاه پاسداران از آمریکایی ها ادامه داد: از فرزندان سپاه تشکر می‌کنیم که دیشب نخستین ضربه را به تروریست‌های نظامی آمریکا وارد کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تبریک یوم‌الله 19 دی ابراز داشت: این روز از ایام‌الله است، باید این روز را زنده نگه داشت.

وی با بیان اینکه خداوند هیچ‌گاه سطح زمین را بدون امام و رهبر نگذاشته است، عنوان کرد: استکبار سعی کرده جریانی در مقابل پیامبران و ائمه(ع) به وجود بیاورد، ما وظیفه ‌داریم که در برابر این جریان بایستیم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: باید از این نظام، که  به‌پای آن خون‌های فراوانی ریخته شده است حمایت کرده و روز به ‌روز در راه اسلام و انقلاب قدم برداریم.

وی با اشاره به به بیان خاطراتی از وقایع 19 دی سال 56 پرداخت و اضافه کرد: ولایت‌فقیه، بیداری در برابر دشمن و صبر سه ستون قوی اسلام و انقلاب هستند که باید با قوت و حدت بیشتری از آن حمایت کنیم.

محمد قمین
ارسال نظرات