۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۳۴۳۹۳

تجمع بزرگ مردم ایلام در سپاس از هیمنه شکنی آمریکا توسط سپاه پاسداران

تجمع بزرگ مردم ایلام در سپاس از هیمنه شکنی آمریکا توسط سپاه پاسداران
مردم ولایتمدار ایلام با تجمع در میدان ۲۲ بهمن از اقدام غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران در هیمنه شکنی آمریکا حضور و عزت و افتخار به‌دست‌آمده را سپاس و شاکر شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز مردم ولایتمدار ایلام با تجمع در میدان 22 بهمن شهر ایلام از اقدام غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیمنه شکنی آمریکا حضور و عزت و افتخار به‌دست‌آمده را سپاس و شاکر شدند.

تجمع‌کنندگان ایلامی هیمنه شکنی آمریکا با سرپنجه فرزندان ملت را به‌عنوان نخستین ضرب و شتم ایران دانسته و بیان داشتند؛ وَإِنَّ لِلَّذِینَ ظَلَمُوا عَذَابًا دُونَ ذَالِكَ وَلَاكِنَّ أَكْثَرَهُمْ لَا یَعْلَمُونَ

ولایتمداران ایلامی، عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی را در برابر آمریکا افتخاری برای ملت سرافراز ایران دانستند و با شعارهای انتقام، انتقام/ ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند مگر امت بمیرد علی تنها بماند/ سپاه انقلابی تشکر و مرگ بر آمریکا شکر گذار اقدام عزتمند شدند.

مرزداران ایلامی ضمن اعلام آمادگی برای حضور مردمی در دفاع از کیان کشور خواهان انتقام مجدد و هیمنه شکنی آمریکا در منطقه شدند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات