۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۳۴۴۳۱
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس اردبیل:

امنیت و اقتدار کنونی کشور از خون پاک شهید سلیمانی‌ها به‌دست آمده است

امنیت و اقتدار کنونی کشور از خون پاک شهید سلیمانی‌ها به‌دست آمده است
حجت‌الاسلام حسین نوری گفت: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهیدانی همچون سلیمانی‌ها هستیم که بدون ترس در برابر توطئه‌های ننگین مقابله کرده و از جان و مال خود گذشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین نوری صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار داشت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حالی که بالاترین نشان نظامی کشور را دریافت کرد اما ذره‌ای تشنگی شهادت از دل این سردار رشید اسلام بیرون نرفت.

وی با اشاره به این که سردار دل‌ها در طول عمر پربرکتش اقدامات بسیار ارزشمندی را در تاریخ جهان اسلام انجام داد بیان کرد: وجود سرداران رشید اسلام همچون شهید سلیمانی مانع از تجاوز عده‌ای خودفروخته به خاک سوریه شد که تمامی این اقدامات نشان از مقاومت و رشادت این شهید والامقام بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان اردبیل گفت: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهیدانی همچون سلیمانی‌ها هستیم که بدون واهمه و ترس در برابر توطئه‌های ننگین مقابله کرده و از جان و مال خود گذشته‌اند و اگر این امنیت و اقتدار کنونی کشورمان زبانزد عام و خاص است مدیون رشادت‌های این شهیدان والامقام هستیم.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: شخصیتی که شهادت را به عنوان مزد و پاداش برای خود تصور کند به درجه‌ای از بصیرت و ادراک رسیده است که معنویت را با جان و دل پذیرفته و این لایق سردار دل‌ها بود که با چنین شخصیت و ادراکی در راه و اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران پا نهاد و جان خود را فدای این نظام ایران اسلامی کرد.

وی اظهار کرد: شور و شکوه حضور ملت ایران و حتی فراتر از مرزها این مهم را به اثبات رساند که راه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی همچنان با جدیت ادامه دارد و هیچ گاه یاد و خاطره این شهیدان والامقام از دل‌ها بیرون نمی‌رود و مردم همیشه پایبند آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی خواهند بود و صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور را ترک نمی‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات