۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۳۴۴۴۵

اعلام حمایت مردم مشهد از حملات سپاه در انتقام خون سردار شهید سلیمانی

اعلام حمایت مردم مشهد از حملات سپاه در انتقام خون سردار شهید سلیمانی
مردم انقلابی مشهد برای قدردانی از حملات هوایی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق و انتقام خون سردار شهید حاج قاسم و یارانش در مقابل سپاه امام رضا(ع) مشهد تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مردم ولایت مدار و انقلابی مشهد ظهر امروز برای اعلام حمایت و قدردانی از حملات هوایی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق و  شروع انتقام خون شهید سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در مقابل سپاه امام رضا(ع) مشهد تجمع کردند.

بنا براین گزارش مردم انقلابی مشهد که این روزها در فراق سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد سلیمانی به اقامه عزا پرداخته و با تشییع باشکوه پیکر این شهید و دیگر شهدای مقاومت مراتب قدرشناسی خود را از خدمات ارزنده این شهدا به نمایش گذاشتند، امروز با تجمع در مقابل سپاه امام رضا از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام خون فرزندان رشید این مرز و بوم مراتب قدرانی خود را ابراز داشتند.

مردم شهید پرور مشهد با در دست داشتن عکس هایی از سردار دل ها و پرچم و پلاکاردهایی با مضامین استکبار ستیزی و اطاعت از رهبری با نثار گل به سربازان و پاسبانان امنیت کشور مراتب قدرشناسی خود را از سپاه پاسداران در اولین گام در جهت انتقام خون سپهبد سلیمانی بیان داشته و اقدامات آمریکا را محکوم کردند.

این گزارش می افزاید، زنان و مردان از کودک و پیر و جوان از آغازین ساعات صبح که از حملات هوایی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا مطلع شدند به خیابان ها آمده و این اقدام سپاه را مرحمی در دل های بی قرار خود دانستند و امروز ظهر نیز در اقدامی خود جوش برای قدردانی و حمایت از فرزندان ایران سرافراز تجمع کردند تا اعلام کنند همراه و پیرو رهبر شجاع و با تدبیر خود هستند.

مردم غیور مشهد با شعارهای "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «سپاهی سپاهی، تشکر تشکر» آمریکا را غده سرطانی در منطقه دانستند که خون ملت های آزاده را به جوشش آورده است و این خون های جوشیده دیگر اجازه حیات در خاورمیانه را به آن ها نخواهد داد.

در پایان این تجمع بیانیه پایانی قرائت شد که در آن اعلام شد تا انتقام  قصاص کامل خون حاج قاسم سلیمانی راه زیادی در پیش داریم اما سپاه با این حمله نشان داد که استکبار از خانه عنکبوت نیز سست تر است.

در بخش دیگری از این قطعنامه اعلام شد: از این پس دهانی که از مذاکره صحبت کند را باید خرد کرد و  این بیماردلان که به دنبال مذاکره هستند در حال اجرای دستورهای آمریکایی هستند، به این بیماردلان باید گفت تا کی می‌خواهید از ارزش های انقلابی و اسلامی عبور کنید، مردم نیز پس از قرائت این جملات، شعار «مرگ بر سازشگر» سر دادند.

خاطرنشان می شود، صبح امروز نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش با حملات سنگین موشکی زمین به زمین پایگاه آمریکایی عین الاسد و اربیل در عراق را مورد هدف قرار دادند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات