۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۳۴۵۳۶
در برنامه جهان آرا مطرح شد؛

خون تو حریف می‌طلبد

خون تو حریف می‌طلبد
طالبی گفت:‌ امام خمینی (ره) گفتند اگر برای خدا باشید و به خدا اتکاء کنید و الگوی ذهنی‌تان این باشد که خداوند به شما کمک می‌کند، نیازی به شرق و غرب ندارید.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، برنامه جهان آرا با حضور ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم قلاده‌های طلا و یتیم خانۀ ایران دیشب در شبکه افق به موضوع انتقام سخت پرداخت.

ابتدا ابوالقاسم طالبی با اشاره به تهمت‌هایی که در سال 42 به امام (ره) می‌زدند، گفت: امام یک آدم مخلص بود و مثل برخی از سیاست‌مداران امروزی دروغ نمی‌گفت، حرفی که می‌زد باور وجودی‌اش بود، برای همین در اوج جنگ، شوروی به امام(ره) پیام داد و گفت که می خواهند به افغانستان حمله کنند، شما چیزی نگویید و ما جبران می‌کنیم اما حضرت امام(ره) قبول نکردند و درب‌های کشور را به روی افغانستانی‌ها باز کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) گفتند اگر برای خدا باشید و به خدا اتکاء کنید و الگوی ذهنی‌تان این باشد که خداوند به شما کمک می‌کند، نیازی به شرق و غرب ندارید.

کارگردان فیلم قلاده های طلا به پذیرش قطعنامه 598 اشاره کرد و اظهار داشت: به حضرت امام گفتند یا بپذیر یا اگر به مردم عسل بدهی، ما آن عسل را در دهان مردم زهر می‌کنیم و این کار را کردند.

وی ادامه داد: آنها احساس خوشبختی را از بین برده‌اند؛ گازکشی و آسفالت را به دور افتاده‌ترین روستا رسانده‌اند، اما دیگر احساس خوشبختی ندارند چون الگو برای لذت را عوض کرده‌اند.

این کارگردان به بحث غیرت در سینما پرداخت و توضیح داد: در سینما چادری به چادر خودش توهین می‌کرد، ایرانی به ایرانی بودن خودش توهین می‌کرد و در فیلم‌ها این را القاء می‌کنند که اگر کسی دستی به ناموس شما زد آسمان به زمین نیامده است، چرا انقدر خودت را ناراحت می‌کنی؟

وی اظهار داشت: اینگونه همجنس‌بازی، زندگی با سگ و مشکلات جنسی را در زندگی افزایش می‌دهند.

ابوالقاسم طالبی به نقل از مقام معظم رهبری عنوان کرد: به مردم بگویید به حرف دانایان و امثال قاسم سلیمانی گوش بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطوری که تا الآن پیش رفته‌اید، به فرمایش رهبری توجه داشته باشید، هیچ کسی در این کره زمین به اندازه حضرت آقا ایران را دوست ندارد، هیچ کسی به اندازه حضرت آقا برای مردم دلسوز نیست، هیچ کسی به اندازه حضرت آقا حکمت و فلسفه نمی داند که چه کنیم؟ /882/ 202/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
بسوگ عزیزان که دادیم ز دست . قلوب پر از مهر ملت شکست . بداند
بداند ولی دشمن پست و رذل . اگر چه بظاهر بماتم نشست . از این حقه بازی نکرد هیچ سود . فقط نفرتش در دل ما فزود . محال است یک ملت باصفا . نباشد بعهد خودش با وفا تو کز عهد و ایمان نداری خبر . دهان بسته و از سپه نام مبر . ئدیدی چگونه بخفت کشاند . ابر مفسدی را بجایش نشاند؟ اذاق العدو صواریخنا . اضاء الظلام تواریخنا . پس ای نا جوانمرد بر گشته بخت . مکن کار خود زار و بیهوده سخت . با سلام و درد بر شما خواننده ی عزیز.
0
0