۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۳۴۵۶۳
هیات امنای جامعه الزهرا در بیانیه ای؛

محو اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه نتیجه خون شهدای مقاومت خواهد بود

محو اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه نتیجه خون شهدای مقاومت خواهد بود
هیات امنای جامعه الزهرا(س) با صدور بیانیه ای خون به ناحق ریخته شده‌ شهدای مقاومت را موجب نهادینه شدن فرهنگ استکبارستیزی، نابودی اسرائیل و خروج کامل آمریکا از منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سرافزار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان، اقدام سپاه در موشک باران پایگاه آمریکا را تحسین برانگیز توصیف کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِينَ أَجْرَمُوا وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ

پس ما از مجرمین انتقام گرفتیم [و مؤمنان را یاری دادیم]؛ و یاری مؤمنان حقّی بر عهده ماست (روم: ۴۷)

بار دیگر دولت تروریست و جنایتکار آمریکا با خباثت و سبعیّت تمام دست‌های خود را به خون پاک چند تن از بهترین فرزندان امت اسلامی رنگین کرده و آنان را به شهادت رساند. سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس سربازانی وفادار برای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای‌مدظله‌العالی بودند. سردار دل‌ها پس از سالیان طولانی مجاهدت خالصانه در راه خدا و تربیت جوانانی معتقد، متعهد، مؤمن، انقلابی، مجاهد، متفکر و بالنده، به‌دست شقی‌ترین و شرورترین دولت جهان به فیض عظیم شهادت نایل آمد. این چهره بین‌المللی مقاومت با اتکا به روح جهاد و شهادت منبعث از اسلام ناب محمدی‌صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و مکتب امام خمینی‌رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و امام خامنه‌ای‌مدظله‌العالی در مقابل تمامیت استکبار جهانی و تکفیری‌های خبیث، منحرف و سیاه‌دل داعش تمام قد ایستاد، آن‌ها را به ذلت و خواری کشاند و پیروزی‌های بزرگی را نصیب جهان اسلام و مسلمین کرد.

این اقدام جنایتکارانه، سبعانه و دور از عقل، منطق و انسانیت ثابت کرد فکر و خیال به سامان رساندن امور کشورها از طریق کوتاه آمدن در برابر شیطان بزرگ خطای فاحشی است؛ در مقابل، تکیه بر رشد عناصر مؤمن، نهال‌های برومند، جوان‌های عرصه علم، جهاد و خدمت در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، تداوم خط مبارک و نورانی امام راحل‌رضوان‌الله‌تعال‌علیه است. رئیس جمهور آمریکا و سردمداران شیطان بزرگ بدانند با رفتن شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت، به حول و قوه الهی راه مبارزه با قوتی مضاعف تداوم یافته و انتقام شهیدان مقاومت گرفته خواهد شد.

جامعةالزهراسلام‌الله‌علیها با نصب‌العین قرار دادن فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت مبتنی بر ایمان و غیرت دینی تمام همت و توان خود را در پرورش و تربیت بانوان فرهیخته و اندیشمند، همسران مقاوم و صبور و مادران شجاع و شیردلی قرار خواهد داد که در دامان خود فرزندانی مؤمن، انقلابی، شجاع، با تدبیر، مخلص  و سرباز وفادار ولایت تربیت نمایند.

خون به ناحق ریخته شده‌ی این شهیدان ضمن نهادینه کردن تفکر و فرهنگ استکبارستیزی، جوشش تازه‌ای درون رگ‌های همه امت حزب‌الله و نیروهای مقاومت در اقصی نقاط جهان به وجود آورده و به محو و نابودی اسرائیل و خروج کامل آمریکا از کلیه کشورهای اسلامی به‌ویژه منطقه غرب آسیا خواهد انجامید و اقدام قاطع، سنجیده و محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به پایگاه مجهز آمریکایی‌ها در عراق حرکتی ستودنی و تحسین‌برانگیز است. این سیلی شجاعانه، مدبرانه و مقتدرانه سپاه به جبهه استکبار را به مقام معظم رهبری‌مدظله‌العالی، امت اسلامی، مردم انقلابی و هم‌رزمان شهید سلیمانی تبریک می‌گوییم و حمایت خود را از هرگونه مبارزه‌ای که تحت فرمان رهبری معظم انقلاب علیه مستکبرین و ظالمین صورت بگیرد، اعلام می‌کنیم.

هیأت امنای جامعةالزهرا(س)

/1330/د102/ب1

ارسال نظرات