۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۳۴۶۳۹
از سوی مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول کسب شد؛

رتبه سوم استانی در ارزیابی آموزشی مدیریت حوزه علمیه خوزستان

رتبه سوم استانی در ارزیابی آموزشی مدیریت حوزه علمیه خوزستان
حجت الاسلام خسروی گفت: مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول رتبه سوم در ارزیابی آموزشی را پس از مدارس علی بن موسی الرضای اندیکا و فاطمیون اهواز از مدیریت آموزش استان کسب کرد.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: در همین رابطه امروز حوزه علیمه آیت الله قاضی، برنامه‌ای را در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور طلاب و روحانیون و اساتید مدرسه برگزار کرد که در آن حجت الاسلام قاضی به سخنرانی پرداخت.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه کلاس‌های ساعت اول برای حضور همه طلاب تعطیل شد، افزود: همه طلاب بصورت خودجوش در مراسم راهپیمایی تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در اهواز شرکت کردند ضمن اینکه سرتاسر مدرسه سیاه پوش شده و پوستر‌های سردار نصب شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: مستند و کلیپ‌هایی از زندگی سردار شهید سلیمانی در حال آماده شدن است ضمن اینکه سخنرانی دیروز رهبر انقلاب بصورت زنده برای طلاب مدرسه پخش شد.

 حجت الاسلام خسروی با اشاره به آغاز انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی گفت: مدرسه رتبه سوم در ارزیابی آموزشی را پس از مدارس علی بن موسی الرضای اندیکا و فاطمیون اهواز از مدیریت آموزش استان کسب کرد.

وی با بیان اینکه کارگاه نحو با حضور حجت الاسلام هویزه از روز گذشته ویژه طلاب پایه اول تا سوم با محوریت جزء ۲۹ قرآن کریم آغاز شد، خاطرنشان کرد: نشستی با موضوع فلسفه، تفاوت فلسفه و کلام، اصول و فلسفه، فقه و فلسفه به مدت دو روز در هفته «چهارشنبه و پنج شنبه» با حضور حجت الاسلام روبندی برای طلاب پایه ۷ تا ۱۰ در حال برگزاری است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات