۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۳۴۶۷۸
کارشناس مسائل دینی:

سردار سلیمانی مالک اشتر و علمدار ولایت بود

سردار سلیمانی مالک اشتر و علمدار ولایت بود
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به ولایت مداری سردار سلیمانی، گفت: شجاعت و ایستادگی در مقابل دشمنان از خصوصیات بارز شهید سلیمانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان کارشناس مسائل دینی امروز صبح در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله این شهر با اشاره به جایگاه برتر و ولایتمداری این شهید عزیز، اظهار کرد: سردار سلیمانی مالک اشتر و علمدار ولایت بود.

وی با بیان اینکه انسان‌هایی که عیار آن‌ها بالاست هیچ گاه داشته‌های خود را با چیزی‌های بی ارزش زود گذر عوض نمی‌کنند، افزود: در تاریخ ایران و در هر تاریخ سرزمینی نگاه کنیم هیچگاه از آدم‌هایی که بی عیار و سازشگر هستند تندیس نساختند.

وی با اشاره به اینکه شجاعت داشتن و ایستادگی در برابر دشمنان گستاخ نمونه واقعی انسان‌های تمام عیار است، تصریح کرد: متاسفانه بعضی‌ها که خودشان از دشمن می‌ترسند می‌خواهند مردم مقاوم و بصیر جامعه اسلامی را از زوزه این کفتار‌هایی که از ترس خودشان صدا می‌دهند بترسانند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه در قضیه شهادت سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی صهیونیسم‌های خونخوار نقش مهمی داشتنه اند، ایراد کرد: ریس جمهور احمق، بزدل، بی مغز و دلقک آمریکا اعلام می‌کند که من دستور شهادت سردار سلیمانی را دادم.
 
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مثل روزهای اول مقام و اعتبار او را نگرفت افزود: کجایند کسانی که از فاصله بین نسل‌ها صحبت می‌کنند بیایند و ببینند که نوجوانان چطور با سردار سلیمانی ارتباط برقرار کردند.
 
کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه در پشت صحنه شهادت مظلومانه شهید عزیز سلیمانی دست رژیم غاصب، کودک کش و ترسوی صهیونیسم وجود دارد، عنوان‌کرد: هراس از سردار سلیمانی، نفوذ، قدرت و اقتدار ایشان در منطقه سبب حریف نشدن با سردار علمدار ایرانی بود، این بزدل‌های بی مغز از مبارزه رو در رو با ایشان فرار می‌کردند و گزینه نامردی را برای رویارویی با این سردار محبوب دل‌ها انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه ما باید مجلس و وزرایی داشته باشیم که دشمنان از حضور آن‌ها بترسند، خاطر نشان کرد: مردم ایشان را با ویژگی‌های خاص و خالص می‌شناختند، ولایتمداری ایشان و دفاع از رهبری یکی از مهمترین ویژگی‌های ایشان بود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه تمایل ولایتمداری سردار دل‌ها با امام خویش یک رابطه قلبی و دلی با حکیمی است که سکناندار انقلاب است، تاکید کرد: سردار عزیزمان اهل عمل کردن بود او از شعار دادن و شعاری حرکت کردن فرار می‌کرد.

کارشناس مذهبی با اشاره به سخنان مهم سید حسن نصرالله در توجه و عمل نکردن بعضی از مسؤولان ایران نسبت به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: سردار سلیمانی تمام تلاش و هدف خود را برای آرامش و شادی حضرت آقا به کار می‌برد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه ایشان دربست مخلص رهبری بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی برای رضایت و راضی نگه داشتن، ولی فقیه زمان خود از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
 
وی در پایان با اشاره به این که سردار سلیمانی ارادت خاصی به حضرت زهرا (س)، داشت، گفت: سردار سلیمانی ارادت خاصی به اهل بیت داشت که می‌تواند الگویی موفق برای مردم باشد./۱۳۸۰/پ310/ب1
ارسال نظرات