۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۶۳۴۷۱۶

رییس جمهور رحلت آیت‌الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت

رییس جمهور رحلت آیت‌الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت
رییس جمهور با تسلیت رحلت آیت‌الله رسولی محلاتی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، رییس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت یار دیرین امام و رهبری، آیت‌الله رسولی محلاتی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَرْفَعِ اللهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ، وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ»

رحلت یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی، موجب تأثر و تألم گردید.

این عالم پارسا در کنار سوابق درخشان مبارزاتی و انقلابی، سالیان متمادی از عمر با برکت خود را در عرصه فعالیت‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، و تألیف ده‌ها جلد کتاب وقف خدمت به مردم و انقلاب کرد و کارنامه پرباری از خود برجا گذاشت که یقینا در خاطر ملت قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به خانواده و بستگان آن مرحوم به‌ویژه فرزندان گرامی آن فقید سعید و حجج اسلام جناب آقایان علی‌اکبر ناطق نوری، سید محمد‌علی شهیدی و دکتر عباس آخوندی، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن مرحوم و مردم تهران و محلات تسلیت می‌گویم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

                           حسن روحانی

               رئیس جمهوری اسلامی ایران

محمد قمین
ارسال نظرات