۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۳۴۸۲۹
ویژه طلاب خوزستانی؛

دوره آموزشی یک روزه تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

دوره آموزشی یک روزه تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی برگزار می شود
حجت الاسلام عبدالحسینی از برگزاری دوره آموزشی یک روزه تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی برای طلاب خواهر و برادر خوزستانی خبر داد.
حجت الاسلام صادق عبدالحسینی، حجت الاسلام صادق عبدالحسینی، کارشناس فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره آموزشی یک روزه تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این دوره در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه نمایندگی خوزستان به آدرس پادادشهر، نبش خیابان ۶ با حضور طلاب خواهر و برادر از سراسر استان برگزار می‌شود.

کارشناس فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه دوره روز جمعه (۲۷ دی ماه) به مدت ۶ ساعت و در صبح و ظهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: دکتر حجت الله عبدالملکی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان مدرس حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام عبدالحسینی با اشاره به اینکه دوره رأس ساعت ۸ برگزار می‌شود، افزود: نام نویسی از علاقه‌مندان تا ۲۶ دی ماه ادامه دارد و در پایان گواهی پایان دوره و عضویت در انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی کشور صورت خواهد گرفت.

وی بیان داشت: چگونگی عملکرد کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی برای عدم اثرپذیری از آسیب‌های خارجی با محوریت سخنان رهبرانقلاب محتوای مطالب بیان شده در دوره خواهد بود.

کارشناس فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۳۱۷۴۰۳۶۴ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: دوره فضای مجازی و سواد رسانه‌ای با حضور ۱۵۰ طلبه در آذرماه برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات