۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۳۴۸۴۲

نشست خیرین مراکز خدمات استان‌های منطقه جنوب کشور برگزار شد

نشست خیرین مراکز خدمات استان‌های منطقه جنوب کشور برگزار شد
نشست خیرین مراکز خدمات استان‌های منطقه جنوب کشور با هدف همفکری و هم‌اندیشی برای پیگیری مشکلات طلاب این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست خیرین مراکز خدمات استان‌های منطقه جنوب کشور با هدف همفکری و هم‌اندیشی برای پیگیری مشکلات طلاب این منطقه برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات و مدیران کل و خیرین استان‌های هرمزگان، اصفهان، خوزستان، بوشهر، فارس و کهکیلویه و بویراحمد و مسئولان نمایندگی‌های لارستان، شهرضا، گلپایگان، دزفول و آبادان حضور داشتند.

همچنین آقای دکتر رضایی مدیر کل سیاسی و تقسیمات کشوری استاندار فارس و ائمه جمعه شهرستان‌های برازجان و شهرضا نیز در این نشست حضور داشتند.

حجت الاسلام عباسپور مدیرکل مرکز خدمات استان در این جلسه ضمن خیر مقدم به حضار و عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گزارشی از مراکز فرهنگی استان و ظرفیت‌های آنها و تعداد حوزه‌های علمیه و طلاب استان فارس ارائه کرد.

حجت الاسلام عدالت مدیرکل جذب منابع و ظرفیت‌های مرکز خدمات کشور در این نشست ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و شهادت سردار بزرگ اسلام گفت: شهادت این سردار بزرگ ضایعه‌ای برای کشور بود ولی در عین حال باخود برکاتی برای جامعه شیعیان، مسلمانان و جهانیان به همراه داشت.

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی ظرفیت‌های قابل استفاده در استان‌ها و قدردانی از خیرین برتر عنوان کرد.

حجت الاسلام حدائق رئیس مجمع خیرین استان فارس با اشاره به آیه 41 سوره مبارکه حج گفت: کسانی که متمکن هستند باید در اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر، فعال باشند.

وی گفت: بر اساس روایات، انفاق برای ارتقای فرهنگ برترین نوع انفاق و صدقات است.

رئیس مجمع خیرین استان فارس با بیان اینکه ثواب انفاق به اهل علم یک‌صد هزار برابر است، گفت: در انجام کارهایمان باید رضایت امام زمان(عج) را مورد توجه قرار دهیم و اگر آن حضرت از کارمان راضی نباشد هیچ ارزشی ندارد.

در ادامه، حجت الاسلام ستوده مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات درباره عملکرد این صندوق و خدماتی که خیرین می‌توانند به صندوق داشته باشند توضیحاتی ارائه کرد./1370/

ارسال نظرات