۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۶۳۴۸۵۱
از سوی رهبر معظم انقلاب؛

مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در قم برگزار شد
مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور مراجع تقلید، علما، اساتید، روحانیون و طلاب و عموم مردم از سوی رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش امشب با حضور مراجع تقلید، علما، اساتید، روحانیون و طلاب و عموم مردم از سوی رهبر معظم انقلاب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات نوری همدانی، شبیری زنجانی و علوی گرگانی و آیات مصباح یزدی، عیسی قاسم، مقتدایی، حسینی بوشهری، استادی، خاتمی، کعبی، امینی، غروی، آملی لاریجانی، محمدی عراقی، فقیهی، طباطبایی نژاد، سعیدی، بطحایی و رمضانی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین حجج اسلام و المسلمین ملکا، عباسی، رفعتی، رحیمیان، محمدی گلپایگانی، مریجی، حسینی نژاد، اکبری، بهجت، عابدینی، مظفری و تکیه ای نیز در این مراسم حضور یافتند.

حاضران در این جلسه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام وحی برای شادی روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش دعا کردند و از درگاه ایزد منان مسألت داشتند تا روح مطهر این شهیدان بزرگوار را با سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) محشور کند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش سبب تقویت وحدت میان همه مردم شده و فتنه ها را ریشه کن می کند، گفت: شهادت آرزوی همیشگی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی ضمن ابراز تأسف و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن عده ای از افراد در کرمان و شهدا و جان باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی خاطرنشان کرد: ما تسلیت عمیق به خانواده این عزیزان می گوییم و آنها را به صبوری دعوت می کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه بر ضرورت برخورد با مقصران حادثه هواپیمای اوکراینی بیان کرد: امروز باید از حاشیه پردازی پرهیز کنیم؛ در حال حاضر دست هایی پشت پرده وجود دارد که شیرینی وحدت ایجاد شده به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی در کشور و ضربه  ای که به آمریکا وارد شد را رو به حاشیه براند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات