۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۳۴۸۸۱
نایب رییس مجلس:

سفیر انگلیس مورد مواخذه قرار گرفته است

سفیر انگلیس مورد مواخذه قرار گرفته است
نمایندگان مجلس در تذکرات جداگانه ای خواستار بررسی موضوع حضور سفیر انگلیس در بین تجمع کنندگان در مقابل دانشگاه امیر کبیر شدند و این اقدام را دخالت در امور کشور دانستند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حسین علی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۲ دی ماه سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: درخواست ما از هیات رییسه این است که از کمیسیون امنیت ملی بخواهد به موضوع حضور بی جهت سفیر انگلیس در برخی تجمعات که دخالت آشکار در امور ایران است رسیدگی کند.

وی افزود: از سفیر انگلیس می‌خواهیم درباره این حرکاتش پاسخ دهد و ایران را ترک کند قبل از این که ملت ایران آن‌ها را بیرون کند.

عبدالرضا مصری رییس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: خوشبختانه نیرو‌های عزیز ما ایشان را شناسایی کرده و مورد مواخذه قرار گرفته است؛ ان‌شاءالله از طریق مجاری رسمی موضوع رسیدگی می‌شود.

گفتنی است بعد از روز گذشته برخی از دانشجویان و مردم جهت ادای احترام به جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی تجمعاتی را داشتند که این تجمعات محدود با نفوذ برخی از عناصر فرصت طلب به سمت تشنج کشیده، و سفیر انگلیس نیز در میان اغتشاشگران دستگیر شد. /۸۵۶/
ارسال نظرات