۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۳۴۹۵۲
رییس حوزه هنری استان اردبیل:

سردار قاسم سلیمانی مردم‌دار و ساده‌زیست بود

سردار قاسم سلیمانی مردم‌دار و ساده‌زیست بود
رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سمبل شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و در عین حال سمبل عاطفه و عطوفت در برابر مردم و خانواده شهدا بود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری اردبیل، امیر رجبی در مراسم عصر شعر «سردار سلیمانی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: همه ایرانیان داغدار شهادت کسی هستند که حقیقتاً تبلور انسان واقعی و مسلمان حقیقی بود. مشی و زندگی روزانه سردار سلیمانی نشان‌دهنده خصوصیات عرفای بزرگ جهان بود.

وی افزود: ساده زیستی، زاهد شب و شیر روز، به حساب نیاوردن دنیا، شهادت‌طلبی و جستجوی رضای خدا از ویژگی‌های این سردار رشید اسلام بود، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سمبل شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و در عین حال سمبل عاطفه و عطوفت در برابر مردم و خانواده شهدا بود.

رییس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی عملاً مردم‌دار و ساده‌زیست بود و برای همین در بین مردم محبوبیت زیادی داشت و تمام فکر و ذکرش آخرت بود و شوق رفتن پیش دوستان شهیدش و ملاقات خدا باعث شده بود که به مادیات و دنیاطلبی توجهی نشان ندهد.

گفتنی است؛ در این عصر شعر، جمعی از شعرای اردبیل به شعرخوانی در ارتباط با حضرت فاطمه(س) و سردار شهید قاسم سلیمانی پرداختند.

از بخش‌های دیگر عصر شعر «سردار آسمانی» نی نوازی سیدحسن مرتضوی، پخش کلیپ و رونمایی پوسترهای تولید شده در حوزه هنری استان اردبیل توسط مهران رجبعلی زاده و حسین آزاد درباره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود./1350/د102/ب1

ارسال نظرات