۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۳۴۹۶۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز:

با حاشیه‌سازی عظمت جهاد سردار سلیمانی را از بین نبریم

با حاشیه‌سازی عظمت جهاد سردار سلیمانی را از بین نبریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه ۵۰ درصد امور اوقاف البرز در کرج متمرکز است، گفت: نباید با حاشیه‌سازی عظمت جهاد سردار سلیمانی را از بین ببریم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج که در این اداره برگزار شد، حرکت جهادی و انقلابی در جبهه حق را وظیفه و تکلیف همگان دانست و گفت: واقفین البرز از ظرفیت های بسیاری برخوردار هستند که می توانند این استان را به الگویی در حوزه بهره وری اجتماعی، اقتصادی و سرمایه گذاری تبدیل کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه 50 درصد امور اوقاف البرز در کرج متمرکز است، ادامه داد: این بار سنگینی که بر دوش این شهر است ایجاب می کند تمام مردم در این حرکت خداپسندانه مشارکت کنند؛ ما نیز باید با تعامل بیشتر بخش دولتی، سریع تر و فعال تر از گذشته در این مسیر گام برداریم. افرادی که صدقه جاریه می دهند، هیچ گاه دستشان از دنیا کوتاه نمی شود.

وی بیان کرد: از زمان تشکیل جبهه حق و باطل فراز و فرودهایی در رویارویی این دو جبهه وجود داشته که امروز به برکت ایثارگری مردم ایران و تدابیر مقام معظم رهبری جبهه حق در اوج خود است. انقلاب اسلامی نیز بر همین پایه شکل گرفته است. ما تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) هستیم، مکتبی که براساس فرهنگ شیعه تمام ملت ها را به مقابله با ظلم و اجرای عدالت دعوت کرده و می کند.

حجت الاسلام دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی ظلم ستیزی و عدالت را در جهان نهادینه کرد و جبهه حق را به اوج عزت و اقتدار رساند، افزود: همین موضوع موجب شد دشمنان دل خونی از ملت ایران داشته باشند و به انتقام فکر کنند. ما نباید با حاشیه سازی عظمت این جهاد را از بین ببریم و اجازه ندهیم افراد بی بصیرت و اجیرشده حاصل تلاش ها و مجاهدت های سردار رشید اسلام را از بین ببرند.

طی این آئین از زحمات پنج ساله حجت الاسلام حسین مهدیان و پنج ماه سرپرستی علیرضا علیپور قدردانی و مصطفی حمزه زاده به عنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج معرفی شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات