۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۳۴۹۶۳
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی:

جوانان از مسیر قانونی به دنبال پاسخ اعتراضات و ابهامات خود باشند

جوانان از مسیر قانونی به دنبال پاسخ اعتراضات و ابهامات خود باشند
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: مردم به ویژه جوانان و دانشجویان باید از مسیر قانونی به دنبال پاسخ اعتراضات باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ظهر امروز در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار داشت: در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران ابهاماتی وجود دارد که این ابهامات باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید پاسخگویی لازم به ابهامات را داشته باشند هر چند این دلیل توجیه برای رفتارهای غیرقانونی نیست، گفت: مردم نیز برای پاسخ گرفتن به سوالات و ابهامات خود نباید در خیابان‌ها بیایند چرا که این به صلاح کشور نیست و زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم می‌کند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم به ویژه جوانان و دانشجویان باید از مسیر قانونی به دنبال پاسخ اعتراضات باشند، افزود: در اعتراضات نباید اقدامات غیرقانونی صورت گیرد و هیچ کسی از اقدامات غیرقانونی نیز دفاع نمی‌کند.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: مسؤولان باید با مردم شفاف باشند و موضوعات را به آحاد جامعه اطلاع رسانی کنند و به طور کلی نیز بیان مطالبات حق مردم است.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال سوءاستفاده از فضای فعلی کشور و حوادث اخیر هستند و باید هوشیار بود تا دشمن نتواند عقده خود را باز کرده و شکست‌های خود از نیروهای مسلح را جبران کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید تا قبل از انتخابات آرامش و شور انتخاباتی را داشته باشیم که امیدواریم با مراقبت‌های لازم به این هدف نیز برسیم.

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه انتخابات بدون رقابت معنا و مفهوم ندارد، اظهار کرد: هدف ستاد انتخابات نیز رقابت سالم و قانونمند بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات