۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۳۴۹۶۷

پرداخت ۲۲ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد برازجان

پرداخت ۲۲ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد برازجان
رئیس کمیته امداد امام خمینی برازجان گفت: ۲۲ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی برازجان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، غلامحسین قیطاس خواه اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری مبلغ 22 میلیارد ریال بابت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد برازجان افزود: پرداخت مستمری یکی از خدمات این نهاد است و علاوه بر این در زمینه‌های درمانی، آموزش، اشتغال، فرهنگی، جهیزیه و مسکن خدمات لازم ارائه می‌شود.

قیطاس خواه گفت: تعداد پنج هزار و 700 خانوار با جمعیتی بالغ بر 11 هزار نفر تحت حمایت این نهاد در برازجان می‌باشند و از این آمار تعداد سه هزار و 800 خانوار به عنوان کمک معیشت بگیر که از مستمری اول و دوم برخوردار می‌باشند و علاوه بر مستمری از سایر خدمات هم بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان داشت: هزار و 900 خانوار به عنوان تبصره 14 تحت حمایت هستند که فقط از مستمری دوم و خدمات اشتغال بهره مند می‌باشند که این خانوارها به صورت موقت تحت حمایت قرار می‌گیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی برازجان افزود: هم اکنون خانوارهای یک نفره ماهیانه مبلغ 172 هزار تومان و خانوارهای دو نفره مبلغ 287 هزار و 500 تومان و خانوارهای سه نفره 374 هزار تومان و خانوارهای چهار نفره 483 هزار تومان و پنج نفره به بالا 536 هزار و 500 تومان مستمری دریافت می‌کنند.

قیطاس خواه اظهار داشت: در طی سال خدمات متنوعی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود و مهمترین رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانوارها می‌باشد که با ارائه این خدمات بویژه اشتغال و مسکن در راستای تحقق این امر تلاش می‌کنیم./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات