۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۶۳۴۹۹۹

مرجعیت دینی زنان با حوزه علمیه خواهران است

مرجعیت دینی زنان با حوزه علمیه خواهران است
حجت الاسلام اسماعیلی، مرجعیت دینی زنان را با حوزه علمیه خواهران دانست و افزود: فردی که می خواهد مرجع دینی زنان باشد باید خود در قله های رفیع بصیرت و ولایتمداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: یکی از وظایف مهم حوزه علمیه خواهران تربیت نیروی تاثیرگذار در جامعه است که بتواند معادلات را تغییر دهد.

وی گفت: افرادی که حوزه علمیه خواهران تربیت می کند باید دارای مولفه های بصیرتی و شاخصه های ولایتمداری باشند تا زمانیکه وارد جامعه می شوند، نسلی را تربیت می کنند و یا اسلام را تبلیغ می کنند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشند.

مرجعیت دینی زنان با حوزه علمیه خواهران است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، مرجعیت دینی زنان را با حوزه علمیه خواهران دانست و افزود: فردی که می خواهد مرجع دینی زنان باشد باید خود در قله های رفیع بصیرت و ولایتمداری قرار گیرد.

حوزه علمیه خواهران در تربیت نیروهای بصیر تلاش کند

وی بیان کرد: حوزه علمیه خواهران باید در تربیت نیروهای بصیر، اسلام شناس و لحظه شناس تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: امروزه شرایط بین المللی به گونه ای است که فردیکه می خواهد به تبلیغ دین بپردازد و یا اقدامات فرهنگی انجام دهد باید از آگاهی های لازم برخوردار باشد.

طلاب در فضای غبارآلود بصیرت خود را نشان دهند

وی با بیان اینکه طلاب باید در فضای غبارآلود بصیرت خود را نشان دهند، افزود: حوزه علمیه خواهران باید صحنه را برای مردم روشن کند و از لحظه ها و جریان های سیاسی داخلی و خارجی آگاه باشد و طلاب را نیز آگاه سازد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: طلاب باید جریان های مختلف بین المللی و داخلی را به خوبی بشناسند و نسبت به این جریان ها آگاه باشد.

وی گفت: طلاب از آنجایی که مرجعیت دینی زنان را بر عهده دارند باید دارای بصیرت باشند.

طلاب نقش مهمی در بصیرت افزایی دارند

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: طلاب به دلیل جایگاه مهمشان در جامعه نقش مهمی در بصیرت افزایی دارند.

وی بیان کرد: طلاب خواهر باید به خوبی رسانه را بشناسد و سواد رسانه ای بالایی داشته باشد تا بتواند با توجه به وضعیت امروز جامعه که رسانه در آن نقش مهمی دارد آن را به جامعه نیز انتقال دهد./1370/ج

ارسال نظرات