۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۵۳۳۹
از سوی مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک؛

کمک‌های نقدی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری می‌شود

کمک‌های نقدی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری می‌شود
حجت الاسلام شیرمهد از تلاش طلاب مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک برای جمع آوری کمک‌های نقدی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیرمدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سیل در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به فرمان رهبرانقلاب مبنی بر ورود نیرو‌های مردمی در کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، مشغول جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان هستیم.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک با اشاره به اینکه از صبح امروز مشغول جمع آوری کمک‌های مردمی هستیم، گفت: طی هماهنگی با حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان بنا شد تا بیشتر کمک‌های نقدی تهیه شود و نیازی به حضور نیروی انسانی نیست.

این مقام مسؤول ادامه داد: هم استانی‌ها و همشهری ها، کمک‌های نقدی را مورد توجه قرار دهند تا غذای گرم برای سیل زدگان تهیه شود؛ از سوی دیگر با توجه به دوری مسافت سایر کمک‌های غیر نقدی، دیرتر به دست سیل زدگان خواهد رسید.

حجت الاسلام شیرمهد با اشاره به اینکه سیل زدگان سیستان و بلوچستان نیازمند وسایل گرمایشی هستند، تصریح کرد: وسایل گرمایشی اندک است، اما با کمک‌های مالی می‌توان، این وسایل را تهیه کرد.

وی به تماس مداوم با مدیران حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: طلاب در حال جمع آوری کمک‌های مالی هستند و تا ساعت ۲۲ امشب این کمک‌ها به حساب‌های مشخص شده واریز می‌شود.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک بیان داشت: حوزه علمیه آماده دریافت کمک‌های نقدی و وسایل گرمایشی است هر چند که کمک‌های نقدی در اولویت قرار دارد. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات