۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۳۵۳۵۶
در دانشگاه امام صادق؛

مراسم هفتم شهدای هواپیمای اوکراینی برگزار شد

مراسم هفتم شهدای هواپیمای اوکراینی برگزار شد
مراسم هفتم شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم هفتم شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی شب گذشته در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، حسین یکتا عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خون حاج قاسم سرآغاز فتح قدس است.

وی با تاکید بر اینکه انسان نباید از جنگ با دشمن بترسد، ادامه داد: نبرد امروز ما با دشمن جنگ فرهنگی و بسیار سخت است.

یکتا با بیان اینکه قبل از انتقام سخت، امتحان سخت وجود دارد، ابراز کرد: انتقام سخت یعنی هرکسی که نقاب فتنه دارد باید بیفتد، عملیات موشکی ما تنها یک سیلی بود انتقام سخت باید از دشمن گرفته شود که این امر با خروج آمریکا از منطقه محقق می شود.

وی ادامه داد: دهه هشتادی ها و نودی ها باید حاج قاسم سلیمانی را بشناسند، ما در همین جنگ سخت فرهنگی می توانیم با اطاعت از رهبر انقلاب فتوحات بسیاری داشته باشیم و قطعا این فتوحات محقق خواهد شد.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: انسان با یک لحظه ترس و ناامیدی عمر خود را می بازد تنها راه نجات از فتنه ها و لازمه پیروزی بر دشمنان تبعیت از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه مجاهدان فی سبیل الله انسان های مستحکم و استواری هستند، اظهار داشت: جای شهید سلیمانی در این جنگ تعیین کننده بسیار خالی است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قمی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: علما و فهما در فضای غبارآلود شبهه و فتنه باید به تبیین حقایق بپردازند و فضای جامعه را از غبار خارج کنند.

وی افزود: دشمنان در فضای فتنه و غبارآلود است که با موج سواری بر خون شهدای سانحه هوایی اقدام به توطئه می کنند تا به اهداف خود دست یابند.

یادآور می شود در پایان مراسم سید مجید بنی فاطمه و میثم مطیعی به مرثیه سرایی و عزاداری پرداختند./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات