۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۳۵۳۹۹
يادداشت؛

وظیفه ما بعد از شهادت سلیمانی

وظیفه ما بعد از شهادت سلیمانی
با رفتن او به حول و قوه‌ الهي کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولي انتقام سختي در انتظار جنايتکاراني است.

به گزارش خبرگزاري رسا، وظيفه چيست ؟

الف )- نيروهاي نظامي واطلاعاتي

۱-انتقام سخت توسط نيروهاي نظامي

با رفتن او به حول و قوه‌ الهي کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولي انتقام سختي در انتظار جنايتکاراني است که دست پليد خود را به خون او و ديگر شهداي حادثه‌ ديشب آلودند (مقام معظم رهبري ۱۳/۱۰/۹۸)

حالا يک سيلي‌اي به اين‌ها زده شد؛۱۸/۱۰/۹۸

الف)- سيلي نظامي وسايبري

انتقام سخت ابعاد نظامي وسايبري و … دارد که به ترتيب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عملياتي مي‌شود و در حال حاضر يک اقدام نظامي عليه مهمترين پايگاه آمريکا در خاورميانه در عين الاسد انجام واقدام سايبري هم بعد از ۱۵ دقيقه روي پهپاد هاي رصد کننده و کنترل کننده آمريکا انجام گرديد که آن‌هارا از رهگيري موشک‌هاي ايران عاجز ساخت ؛ تا کنون ۴۰۰ کشته و زخمي آن افشا شده و تمام تجهيزات راداري و انبارها و امکانات نظامي و پهپادها و هلي کوپتر هاي آن‌ها نابود شده اند؛ پايگاهي که آمريکا هزاران ميليارد دلار براي ساخت آن هزينه کرده است.

ب)- خونخواهي جبهه مقاومت

شهيد سليماني چهره بين‌المللي مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اويند.

وقتي فرمانده جبهه مقاومت ترورمي‌شود انتقام او توسط همه اعضاي جبهه مقاومت گرفته مي‌شود واين حق آن‌هاست که به منافع دشمن تروريستي در هر نقطه که امکان پذير است صدمه بزنند.

۲) اخراج نيروهاي نظامي آمریکا از منطقه

آن‌چه در مقام مقابله مهم است -اين کارهاي نظاميِ به اين شکل، کفايت آن قضيه را نمي‌کند- اين است که بايستي حضور فسادبرانگيز آمريکا در اين منطقه تمام بشود.

آن‌ها در اين منطقه جنگ آوردند، اختلاف آوردند، فتنه آوردند، ويراني آوردند، خراب شدن زيربناها را آوردند. البته هر جا در دنيا قدم گذاشتند، همين جور عمل کردند؛ فعلا منطقه‌ خودمان جلوي چشم ماست. اصرار هم دارند که همين فساد و همين ويرانگري را نسبت به ايران عزيز و جمهوري اسلامي هم داشته باشند؛ اين منطقه قبول نمي‌کند حضور آمريکا را در کشورهاي منطقه؛ ملت‌هاي منطقه قبول نمي‌کنند، دولت‌هاي برخاسته از ملت‌ها قبول نمي‌کنند؛ بدون ترديد.

۳)- پايان دادن به مذاکره

مدام اصرار مي‌کنند؛ اين مسئله‌ مذاکره و نشستن پشت ميز و مانند اين‌ها، مقدمه‌ دخالت‌ها و حضورهاست؛ اين بايد به پايان برسد.

امروز کساني‌که دم از مذاکره با دشمن مي‌زنند از کمترين هوش سياسي برخوردار نيستند زيرا سر يک ميز نشستن با دشمن پايمال کردن خون اين شهيد واز يک سوراخ دوبارگزيده شدن است .بنابراين دولتمردان و جريان‌هاي غرب گرا بايد بدانند که نزديک شدن به آمريکا خط قرمز نظام است ودولت جنايتکار وزورگوو بي تعهد آمريکا صلاحيت طرف مذاکره قرار گرفتن را ندارد.

ب)- وظيفه مردم درحال حاضر

آن‌چه وظيفه ما به عنوان مردم، به عنوان آحاد جمهوري اسلامي است:

۱-دشمن‌شناسي است؛ دشمن را بشناسيم؛ در شناخت دشمن اشتباه نکنيد.

نگوييد که خب همه مي‌دانيم؛ بله، شما مي‌دانيد که دشمن کيست؛ دشمن استکبار است، دشمن صهيونيسم است، دشمن آمريکاست؛ اين‌ها را شما مي‌دانيد اما تلاش وسيعي دارد انجام مي‌گيرد براي اين‌که اين قضيه را به‌عکس کنند، نظر مردم را عوض کنند، با شيوه‌هاي پيچيده‌ تبليغاتي؛ همه بايد مراقب باشند؛ دشمن‌شناسي بسيار مهم است؛ يکي اين؛

دشمن عبارت است از آمريکا، رژيم صهيونيستي و دستگاه استکبار؛ دستگاه استکبار فقط آمريکا نيست، فقط دولت‌ها نيستند؛ يک مجموعه‌اي از کمپاني‌ها و غارتگران دنيا و ستمکاران دنيا و مانند اين‌ها هستند که با هر مرکزي که با ستم و غارتگري مخالف باشد مخالفند؛ دشمن اين‌ها هستند؛ ما فلان دولتِ در منطقه يا بيرون منطقه که حالا يک وقتي يک حرفي هم عليه ما بزند و يک چيزي هم بگويد را دشمن به حساب نمي‌آوريم؛ اين‌ها دشمن نيستند؛ مادامي که حرکتي از آن‌ها در خدمت دشمن و عليه جمهوري اسلامي سَر نزند، اين‌ها را دشمن به حساب نمي‌آوريم؛ دشمن آن‌ها هستند؛ در شناخت دشمن نبايد اشتباه کرد؛ ۱۸/۱۰/۹۸

2- دانستن نقشه‌ دشمن؛ دشمن چکار دارد مي‌کند، چکار مي‌خواهد بکند ؟

نقشه‌ دشمن اين است که جوانان ما را، مردم ما را در بخش‌هاي گوناگون دچار خلل در عزم و اراده کند؛ نقشه‌ اساسي دشمن اين است؛ ترديد‌افکني در ايمان مردم و در عزم راسخ مردم؛ يعني همان دو عنصري که عرض کردم؛ دو کليد‌واژه‌ ايمان و غيرت ديني. ترديد‌افکني در ايمان و غيرت ديني مردم آن چيزي است که دشمن دنبال آن است؛ مي‌دانند که اگر چنانچه اين اتفاق افتاد، قدرت تهاجمي و حتي قدرت دفاعي جمهوري اسلامي هم تحت تأثير قرار خواهد گرفت و از بين خواهد رفت؛ لذا دارند توطئه مي‌کنند؛ البته توطئه‌ آمريکا و مانند آن، فقط اين نيست؛ اين مهمترينش است؛ عليه جمهوري اسلامي در ميدان سياست، در ميدان اقتصاد -مي‌بينيد ديگر اين تحريم‌ها را- در ميدان مسائل امنيتي توطئه مي‌کنند.

چند روز قبل از قضاياي آبان‌ماه -اين قضاياي مربوط به بنزين و مانند اين حرف‌ها- در يک کشور اروپايي، يک کشور کوچک، اما واقعا شرير و خبيث در اروپا، يک عنصر آمريکايي با يک تعداد ايراني مزدور و وطن‌فروش، جمع شدند دور هم عليه جمهوري اسلامي بنا کردند برنامه‌ريزي کردن و نقشه درست کردن؛ نقشه هم همان چيزي بود که ما چند روز بعدش در قضاياي بنزين ديديم؛ يعني مردم از حادثه بنزين اوقاتشان تلخ بود، يک عد‌ه‌اي از مردم به عنوان اعتراض آمدند بيرون؛ به‌مجرد اين‌که مردم -البته يک تعدادي از مردم؛ خيلي هم نبودند- وارد ميدان شدند، اين فريب‌خوردگان، اين مغرضين، اين عمال دشمن، همان برنامه را شروع کردند اجرا کردن؛ يعني بيايند، هم مراکز دولتي را، هم مراکز مردمي را تخريب کنند، آتش بزنند، آدم بکشند، ويران کنند، جنگ راه بيندازند؛ اين نقشه‌ قبلي بود. البته اين‌که مي‌گويم چند روز قبل از اين، اين چند روز تجديد نقشه بود، اين کارهايي بود که از قبل کرده بودند، افراد را آماده کرده بودند، به يک عده مزدور پول داده بودند؛ اين کارها را هم مي‌کنند، هر چه بتوانند انجام مي‌دهند. آن روز در جمع مردم عرض کردم،آن روزي که اين‌جا اين اتفاقِ افتاده بود، در آمريکا، در واشنگتن عناصر دولت آمريکا خوشحالي مي‌کردند؛ به اين طرف گفته بودند که کارِ ايران تمام شد؛ بعد از دو روز معلوم شد که کار خودشان تمام شده؛ خيلي اندوهگين و ناراحت و غصه‌دار بودند. نقشه‌ دشمن را بايد فهميد؛

۳- دانستن شيوه‌ مقابله‌ با نقشه‌ دشمن؛ اين را بايد مردم ما بدانند. اتکاي ما به مردم است.


جمهوري اسلامي بدون خواست مردم، بدون کمک مردم، بدون آراي موافق و مثبت و اراده‌هاي مردم که چيزي نيست، معنايي ندارد. مردم بايستي هم دشمن را بشناسند، هم شيوه‌هاي کاري دشمن را بدانند، هم بايد نحوه‌ مقابله‌ با اين شيوه‌ها را بدانند؛ اين کار صاحبان فکر است. خوشبختانه ما امروز در کشور، مردان شجاع و باتدبير، کم نداريم؛ هم در عرصه‌ نظامي، هم در عرصه‌ علمي، هم در عرصه‌ سياسي، افراد باتدبير و شجاع و دانا و آگاهي داريم؛

۴- سخن صاحبان فکرشجاع و با تدبير شنيده شود

بايد سخن اين‌ها شنيده بشود؛ کاري که اين‌ها مناسب مي‌دانند، در سطح کشور، در سطح جامعه به نحو درستي انجام بگيرد؛ ما کم نداريم؛ خوشبختانه تربيت‌شدگان مکتب امام روز‌به‌روز بيشتر مي‌شوند؛ يک بار امام در مورد جنگ فرمودند که فتح‌الفتوح اين انقلاب تربيت جوان‌ها و رشد دادن اين نهال‌هاي بالنده است؛ اين را يک وقت امام فرمودند؛ حق با ايشان بود؛ کاملا درست فرمودند؛ حکمت امام بود؛ اين همه فتوحات و اين همه کارهاي مهم، در مقابل اين کوچک است؛ تربيت انسان‌هاي برجسته. امروز خوشبختانه ما افراد زيادي از اين قبيل داريم.

۵-توجه به نقاط اساسي انقلاب

در مقابل اين نقشه هم بايستي آن نقاط اساسي را مورد نظر داشت. نقاط اساسي عبارت است از مباني فکري -چه مباني فکريِ اسلامي، چه مسائل مربوط به انقلاب- و وحدت ملي؛ اين وحدتي که خوشبختانه در زير تابوت پيکر مطهر شهيد سليماني و شهداي همراه ايشان در بين مردم ديده شد بايد محفوظ بشود، محفوظ بماند؛

۶-حفظ جهت گيري انقلابي


جهت‌گيري‌ مردم بايد اين جهت‌گيري باشد: جهت‌گيري انقلاب، جهت‌گيري تکريم از مردان انقلاب، جهت‌گيري تکريم شهيدان و تکريم هر چيزي که يادآورِ ارزش‌هاي انقلاب است.

۷- ذاتي وهميشگي دانستن دشمني آمريکا

همه‌ ما اين را هم بدانيم که دشمني اين جبهه‌ دشمني که نام بردم، موسمي و فصلي نيست؛ اين دشمني، يک دشمني ذاتي است، دشمني هميشگي است، هر وقت بتوانند ضربه بزنند مي‌زنند.

۸- بايد خودمان را قوي کنيم


علاجش اين است که ما خودمان را قوي کنيم؛ قوي از لحاظ نظامي، قوي از لحاظ امنيتي، قوي از لحاظ سياسي، قوي از لحاظ اقتصادي. از جهات مختلف خودمان را قوي کنيم که دشمن نتواند ضربه بزند؛ والا دشمني او دشمني ذاتي است. اين‌که بعضي خيال کنند که اگر چنانچه ما يک قدم عقب رفتيم، يک کمي کوتاه آمديم، آمريکايي‌ها دست از دشمني برمي‌دارند، بسيار خطاست؛ خطاي فاحشي است اين فکر. اين‌که بعضي فکر کنند که شما کاري نکنيد که آمريکا عصباني بشود -مي‌گويند بعضي‌ها و در روزنامه‌ها مي‌نويسند- درست نقطه‌ مقابل فرمايش پروردگار عالم است: وَ مَثَلُهُم فِي الإِنجيلِ کَزَرعٍ أَخرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوي‌ عَلي‌ سُوقِهِ يُعجِبُ الزُرَاعَ لِيَغيظَ بِهِمُ الکُفَارَ؛

رشد عناصر مؤمن، اين نهال‌هاي برومند، اين جوان‌هاي مؤمن، اصلا براي اين است که «لِيَغيظَ بِهِمُ الکُفار»، تا دشمن عصباني بشود؛ از همين هم بيشتر عصباني‌اند. عصباني‌اند از جوان‌هاي عرصه‌ علم، از جوان‌هاي عرصه‌ جهاد، از جوان‌هاي عرصه‌ خدمت،از جوان‌هاي عرصه‌ نظامي؛ از اين‌ها عصباني‌اند./1360/

منبع: رسالت
ارسال نظرات