۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۳۵۴۶۰
مسئول بسیج اساتید استان اردبیل:

اساتید دانشگاه زندگی شهید سلیمانی را برای نسل جوان تبیین کنند

اساتید دانشگاه زندگی شهید سلیمانی را برای نسل جوان تبیین کنند
مسئول بسیج اساتید اردبیل گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که اساتید دانشگاه‌ها باید در اولویت قرار دهند مطالعه زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی و تبیین آن برای نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرتضی ابراهیمی اظهار داشت: آمریکا در صدد است تا با از بین بردن حکومت‌های سوریه و لبنان به ارتباطات دمشق و بغداد با تهران آسیب جدی وارد کند و هدف اصلی آن‌ها این است که با کم‌رنگ کردن حضور ایران در مدیترانه از صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان جلوگیری کنند.

وی با اشاره به جریانات اخیر و اقدامات تروریستی آمریکا افزود: آمریکا به‌دنبال سناریوسازی است تا حال را به آینده رسانده و بتواند از تنگناهای ایجاد شده در کنگره عبور کرده و گام‌های بعدی برای انتخابات سال آینده را بردارد.

ابراهیمی با تاکید بر اهداف شوم آمریکای جنایتکار تصریح کرد: آمریکای جنایتکار تلاش می‌کند تا آرامش کشورهایی همچون کویت، قطر و به ویژه عراق را که از همسایگان ایران به‌شمار می‌روند و آن‌ها را در مقابل ایران اسلامی قرار داده و به‌واسطه آن به اهداف شوم خود در منطقه خاورمیانه دست یابد.

مسئول بسیج اساتید استان اردبیل در ادامه بیان کرد: آمریکا قصد داشت با به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت از ایران اسلامی زهرچشم بگیرد و در این ماجرا نیم نگاهی نیز به آغاز مذاکرات داشت چرا که با تهدید افکار عمومی مردم انتظار داشت دولت ایران برای رهایی از فشار به مذاکرات مجدد تن بدهد که در نهایت با پاسخ کوبنده مردم ایران روبه‌رو شد.

وی یکی از وظایف اساتید دانشگاه را مطالعه و تبیین زندگی شهید سردار سلیمانی دانست و اظهار کرد: یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌ای که اساتید دانشگاه‌ها باید در اولویت خود قرار دهند مطالعه زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و تبیین آن برای نسل جوان است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات