۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۳۵۴۸۷

دعوت نماینده مجلس خبرگان از مردم برای کمک به سیل زدگان

دعوت نماینده مجلس خبرگان از مردم برای کمک به سیل زدگان
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج از مردم برای کمک به حادثه‌دیدگان سیستان و بلوچستان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا فایق رستمی ضمن دعوت از مردم بافرهنگ و مسلمان استان کردستان برای کمک به مردمان سیل‌زده سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر هر مسلمان و برادر دینی واجب است که وقتی برادر مسلمانش در شرایط سختی قرار گرفته، به کمک بشتابد.

وی افزود: حادثه اسفبارِ سیل و طغیان سدها و رودخانه‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان که منجر به خسارات زیادی به مردمِ مظلوم منطقه شده، همه اهل‌سنت را متالم و متاثر کرده و از این تریبون مردمی از تمام مردم با شرف و همیشه در صحنه کردستان درخواست می‌شود که هر کس به سهم و توانایی خود، در جبران زیان‌های وارده‌ مادی و روحی آنان کمک کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج خطاب به همه مردم تصریح کرد: انتظار می‌رود که هر چه زودتر با کمک‌های مالی و نقدی به یاری هم‌وطنان سیستانی بشتابند و اجر بزرگی را برای دنیا و آخرت خود پس‌انداز و ذخیره کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم متدین و انسان‌دوست استان کردستان همواره در حوادث مختلف به یاری نیازمندان شتافته و این بار نیز به‌عنوان یک ایرانی و غم‌خوار مردم سیستان و بلوچستان، از کمک به هم‌وطنان خود دریغ نمی‌کنند.

ماموستا رستمی کمک به سیل‌زدگان را تکلیف شرعی و وظیفه دینی هر ایرانی دانست و یادآور شد: پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک همه جانبه دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی، حاکی از اهمیت این موضوع بوده و باید همه مسئولان و مردم در راستای تبعیت از فرامین معظم‌له گام بردارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات