۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۳۵۶۵۴

نکاتی طلایی برای کاهش وزن

نکاتی طلایی برای کاهش وزن
برخی از افراد به دلایل مختلف از کاهش وزن دلسرد می‌شوند. در ادامه به بررسی نکاتی طلایی درباره کاهش وزن می‌پردازیم.

به گزارش خبرگزاري رسا، بسیاری از افراد مدت‌هایی طولانی درگیر کاهش وزن خود هستند، اما موفق نمی‌شوند وزن خود را کاهش دهند. برخی دیگر نیز با کوچکترین تلاش به سرعت وزن خود را کاهش می‌دهند.

برخی از افراد به دلایل مختلف از کاهش وزن دلسرد می‌شوند. در ادامه به بررسی نکاتی طلایی درباره کاهش وزن می‌پردازیم:

دلیل و انگیزه کاهش وزن خود را پیدا کنید

اکثر افرادی که در کاهش وزن خود موفقند دلایلی منطقی برای کاهش وزن دارند؛ بنابراین توصیه می‌شود تلاش کنید یک دلیل منطقی برای کاهش وزن خود پیدا کنید. برای مثال برای افزایش سلامتی خود، کاهش قند خون و کنترل دیابت خود برای کاهش وزن تلاش کنید. سعی کنید یک هدف مشخص داشته باشید تا تلاش برای رسیدن به ان هدف در شما انگیزه ایجاد کند.

روال خاصی را انتخاب کنید

روال مشخص برای تغذیه، ورزش، سبک زندگی و... کمک می‌کند شما بدون مشکل وزن کم کنید. وقتی شما یک روز مراقب غذا و تحرکتان باشید و دو روز را بی تفاوت باشید یا توجهی به برنامه منظم ورزش و رژیمتان نشان ندهید، نتیجه مناسبی نیز از رژیم یا ورزش خود نمی‌گیرید.

حرکت همه چیز است

بهترین پیش بینی کننده برای موفقیت در کاهش وزن، میزان فعالیت بدنی است که انجام می‌دهید. درواقع ورزش و تحرک می‌تواند به روند کاهش وزن شما کمک کند. حدوداً یک ساعت فعالیت بدنی متوسط، طی ۶ روز در هفته. می‌تواند کاهش وزن شما را تضمین کند.

نکات اشتباه را پیدا کنید

گاهی برخی از افراد می‌پرسند چرا با وجود رعایت همه نکات مهم برای کاهش و کنترل وزن، باز هم وزن کم نمی‌کنند با این وجود آن‌ها برخی نکات مثل خواب کافی، کاهش استرس و ... را مد نظر قرار نمی‌دهند./1360/

ارسال نظرات