۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۳۶۰۵۵
نمایندگان مجلس در بیانیه ای:

وزارت خارجه در برابر تحرکات اروپایی ها اقدام فاطع انجام دهد

وزارت خارجه در برابر تحرکات اروپایی ها اقدام فاطع انجام دهد
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای رفتار اخیر طرف‌های اروپایی به خصوص دولت انگلیس انتقاد کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا. جمعی از نمایندگان درباره حوادث اخیر در پایان جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۸ پارلمان قرائت شد.

متن بیانیه وکلای ملت به شرح زیر است:

حوادث روز‌های اخیر زوایای تاریکی از حکومت‌های آشکار و پنهان دشمنان ملت آزاده بود. اعلام تروریستی‌ترین روش یک دولت جبار در به شهادت رساندن سردار همیشه سرافراز جبهه جهانی مقاومت سپهبد سلیمانی که با پرچم الله حضور مردم در تشییع آن بزرگ مرد به جبهه مقاومت خصومت و دشمنی‌ها را به دنبال داشت و نیت پنهان دشمنان خارجی با دستپاچگی عیان شد.

طرح ماشه توسط کشور‌های اروپایی طرف مذاکره نشان‌دهنده تحقیر این کشور‌ها توسط دولت تروریستی آمریکا بود و مشخص نمود مشکل آن‌ها طرف ایرانی نیست بلکه مشکل تبعیت تحقیرآمیز آن‌ها از آمریکا می‌باشد.

در اتفاقات اخیر حرکت سخیف و خلاف قانون و عرف دیپلماتیک سفیر دولت انگلستان در حضور تعداد قلیلی فریب‌خورده مقابل دانشگاه قابل توجه است آن هم سفیر کشوری که ملت قهرمان ایران خاطره خوش در یکی دو قرن اخیر از آنان در ذهن ندارد بلکه آنچه از گذشتگان این آب و خاک اعم از خانواده‌های بیش از ۱۰ میلیون کشتار تا نقش حادثه دولت مکار انگلستان در به قدرت رسیدن رژیم منحوس پهلوی و بسیاری از اقدامات مذبوهانه این دولت تا اقدامات اخیر می‌طلبد وزارت امور خارجه با استناد به اختیاری که مجلس در رابطه با کاهش سطح روابط به این وزارتخانه داده است اقدام عاجز و قاطع نشان دهد. اگر چه از دست نوشته‌ها و لحن وزارت امور خارجه مستفاد می‌شود این وزارتخانه با رویکرد جدیدی به این مهم ورود کرده، اما نوشتن و تغییر لحن کفایت نمی‌کند اقدامات قاطع و شجاعانه مبتنی بر خواست ملت می‌طلبد.

ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در مورد برجام بی‌جان و بی‌فرجام و در مورد ماندن و همکاری در آژانس تصمیم خواهیم گرفت تا به غربی‌ها و مشخصا کشور‌های طرف مذاکره در بخش هسته‌ای تفهیم نماییم نظام جمهوری اسلامی درگرفتن تصمیمات قاطع و انقلابی درنگ نخواهد کرد. /۸۵۶/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
لطفا غلط املایی در تیتر را اصلاح فرمایید
0
0